.

.

80 יחידות 10 סגנונות נשים חולצת כפתורי סיכה מכסה כפתור כפתור כפתור סיכות בטיחות פרל כפתור סיכות

80 יחידות 10 סגנונות נשים חולצת כפתורי סיכה מכסה כפתור כפתור כפתור סיכות בטיחות פרל כפתור סיכות

ILS 10.79

כמות
במלאי

1 חבילה כוללת : עם 80 חתיכות סגסוגת, ריינסטון וכפתורי סיכה מכסף/זהב, ישנם כמות מספקת 10 דוגמאות שאינן חוזרות על עצמכם שתוכלו לבחור ולהשתנות כך שיתאימו לתלבושות שונות חומר וגודל : סיכות סיכות העשויות פניני פו, קריסטלים עם סגסוגת, עמידים, לשימוש חוזר ונטול זמן רב. גודל שומר סיכה 8.5 מ"מ עד 12 מ"מ בקוטר, סיכה : 8 מ"מ באורך;. גב סיכת המתכת צמוד והם לא קלים ליפול; לכל סיכה גב יש חור התואם את סיכת התיק. ניתן ליישם את סיכות הסיכות גם בבגדים, תיקים, כובעים, אפילו לקשט עוגות מסיבות, זר סיכות חתונה או פרויקטים של מלאכת DIY. משמש בצורה מושלמת ככפתור אבזם בטיחות של חולצת נשים למניעת גוף חשיפה, סיכת דש מזדמנת או רשמית, אבזם מהדק או קישוט לצעיפי צעיף קרדיגן. נראה גם נהדר לכובע, תיק היד שלך, פשוט DIY השימוש. יישום נרחב : מתאים למשקאות, חתונות, והשתתפות באירועים עסקיים, או סתם להשתמש בו כקישוטים יומיומיים או כלים שימושיים בעת לובשת חולצות, זו גם אחת הבחירות עבור יקיריהם, חברה וחברים. 1 חבילה כוללת : עם 80 חתיכות סגסוגת, ריינסטון וכפתורי סיכה מכסף/זהב, ישנם כמות מספקת 10 דוגמאות שאינן חוזרות על עצמכם שתוכלו לבחור ולהשתנות כך שיתאימו לתלבושות שונות. חומר וגודל : סיכות סיכות העשויות פניני פו, קריסטלים עם סגסוגת, עמידים, לשימוש חוזר ונטול זמן רב. גודל שומר סיכה 8.5 מ"מ עד 12 מ"מ בקוטר, סיכה : 8 מ"מ באורך;. גב סיכת המתכת צמוד והם לא קלים ליפול; לכל סיכה גב יש חור התואם את סיכת התיק. ניתן ליישם את סיכות הסיכות גם בבגדים, תיקים, כובעים, אפילו לקשט עוגות מסיבות, זר סיכות חתונה או פרויקטים של מלאכת DIY. משמש בצורה מושלמת ככפתור אבזם בטיחות של חולצת נשים למניעת גוף חשיפה, סיכת דש מזדמנת או רשמית, אבזם מהדק או קישוט לצעיפי צעיף קרדיגן. נראה גם נהדר לכובע, תיק היד שלך, פשוט DIY השימוש. יישום נרחב : מתאים למשקאות, חתונות, והשתתפות באירועים עסקיים, או סתם להשתמש בו כקישוטים יומיומיים או כלים שימושיים בעת לובשת חולצות, זו גם אחת הבחירות עבור יקיריהם, חברה וחברים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
made from faux pearls, crystals with alloy
Color:
silver and gold
Pins size:
8.5-12 mm in diameter; 10 mm in length
Clutch backs size:
10 mm in diameter
Features:
- The metal pin back is tight and they are not easy to fall off; Each pin back has a hole which is compatible with the tie tack pin.The brooches pins can also be applied in clothes, bags,hats,even party cake decorate, wedding brooch bouquet or DIY craft projects.:
- Easy to use, No tools required, the Butterfly clutch with spring fastener slices allow you to install and remove it easily. Great for pins keeps a tight hold on them.:
- Design, a nice object for women when wearing shirt or dress, to avoid embarrassed moments, can work effectively to keep your clothes positioned, or you can apply it as decoration for dress or cardigan:
Widely Application:
Suitable for banquets, weddings, and attending business events, or just use it as daily decorations or useful tools when wearing shirts, it is also one of the choices for loved ones, girlfriend and friends.:
Package includes:
80 Pieces Brooch Pins:

מוצרים קשורים