.

.

צמיד חרוזי טרהרץ, חרוזי אבן אנרגיה מלבניים, לגברים ולנשים, יעילים להפחתת דלקת וכאב

צמיד חרוזי טרהרץ, חרוזי אבן אנרגיה מלבניים, לגברים ולנשים, יעילים להפחתת דלקת וכאב

ILS 1.67

כמות
במלאי

חיזוק הבריאות : לא רק מאיצים את התחדשות העור, משפר את גמישות העור ותומך בניקוז לימפה, אלא גם מחזק את כל גופך באנרגיה טיפולית, משפר את זרימת הדם, מקדם חילוף חומרים והתמודדות אבן Terahertz : יש מוליכות תרמית טובה ותכונות חום ספציפיות. זה יכול להיות מחומם או להתקרר מייד עם מעט אנרגיה. אבן אנרגיית ריפוי מכילה יסודות עקבות הנדרשים על ידי גוף האדם. קל לנשיאה : יש חבל אלסטי בחור החרוז, קל לסחיבה, ללבוש את הזוגות זה גם נוח מאוד. שימושים רב -תכליתיים : ניתן ללבוש חרוזי טרהרץ בנפרד או להוסיף עם אלמנטים אחרים כמו תליונים או חוטי אוזניים ליצירת שרשראות, צמידים או עגילים. המתנה הטובה ביותר : חרוזי אבן טרהרץ מביאים מזל טוב ללבוש. אתה יכול למתן את המשפחה, החברים, האחיות או חברי הכיתה שלך בימי הולדת או ימי נישואין. חיזוק הבריאות : לא רק מאיצים את התחדשות העור, משפר את גמישות העור ותומך בניקוז לימפה, אלא גם מחזק את כל גופך באנרגיה טיפולית, משפר את זרימת הדם, מקדם חילוף חומרים והתמודדות. אבן Terahertz : יש מוליכות תרמית טובה ותכונות חום ספציפיות. זה יכול להיות מחומם או להתקרר מייד עם מעט אנרגיה. אבן אנרגיית ריפוי מכילה יסודות עקבות הנדרשים על ידי גוף האדם. קל לנשיאה : יש חבל אלסטי בחור החרוז, קל לסחיבה, ללבוש את הזוגות זה גם נוח מאוד. שימושים רב -תכליתיים : ניתן ללבוש חרוזי טרהרץ בנפרד או להוסיף עם אלמנטים אחרים כמו תליונים או חוטי אוזניים ליצירת שרשראות, צמידים או עגילים. המתנה הטובה ביותר : חרוזי אבן טרהרץ מביאים מזל טוב ללבוש. אתה יכול למתן את המשפחה, החברים, האחיות או חברי הכיתה שלך בימי הולדת או ימי נישואין. מפרט : סוג פריט : Terahertz Beadsmaterial : terahertzsuite אנשים : גברים ונשים תפקוד : 1. טיפול בערוצים ובביטחונות גלי אור יכולים לפתוח את המרידיאנים, לעורר את האנרגיה של הערוצים והבטוחה ולטפל במרידיאנים. לאחר שהמרדיאנים אינם חסומים, מוציאים את הקור והלחות מהגוף ומקודם איזון בסיס החומצה של הגוף.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Terahertz Beads
Material:
Terahertz
Suitable People:
Men and Women
Function:
1. Treating Channels and Collaterals:
Terahertz light waves can open the meridians, stimulate the energy of the channels and collaterals, and treat the meridians. After the meridians are unblocked, cold and moisture are removed from the body and the body's acid-base balance is promoted. The blood vessels and disease will not be affected and the mind will be at peace, eliminating disease and becoming fit.:
2. Promote blood circulation After terahertz light waves enter the body, it can dilate blood vessels, reduce blood resistance and blood viscosity, improve microcirculation, increase oxygen storage ability, and eliminate carbon dioxide, which affects the prevention and treatment of cardiovascular and cerebrovascular Diseases.:
3. Activates neurons and cells Can increase the body's metabolism, provide cells with new nutrients, improve energy absorption through the mucous membrane of cells, regulate the balance of body cells, activate and improve various enzymes, and increase metabolism and energy metabolism. Also quickly kills mutated cells, treats the meridians, activates dormant cells, strengthens and repairs damaged cells.:
4. Regulates the digestive system and eliminates fatigue Terahertz thermal light waves have a regulating effect on various endocrine glands and can regulate the organs controlled by the endocrine glands. Can stimulate endorphin in the body and eliminate fatigue during process.:
5. Body cleansing:
6. Activate dormant cells, remove blood waste and promote metabolism.:
7. The biological effect of massaging skin cells:
Package list:
1 x Terahertz beads:

מוצרים קשורים