.

.

FDIT 1L גומי מים חמים וקרים, בקבוקי מים חמים U שקית מים חמים בצורתו עם כיסוי רך כתף צוואר מים רכה

FDIT 1L גומי מים חמים וקרים, בקבוקי מים חמים U שקית מים חמים בצורתו עם כיסוי רך כתף צוואר מים רכה

ILS 90.10

כמות
במלאי

עם שפת הוכחה מתזה : לתיק המים החמים יש פה רחב למילוי קל ושפה הוכחה מזזה כדי למנוע התזות של מים כמו שקיות גומי ישנות מעט הצעה : שקית המים החמים שלנו יכולה להחזיק 1 ליטר מים אך מומלץ למלא אותו רק 2/3 מהדרך, מה שיסייע במניעת שפיכה ולהקצות שטח למים בעת השימוש. קל למקום : העיצוב בצורת U עוזר לך למקם את שקית המים החמים בקלות במקום שאתה זקוק לו ביותר, כמו סביב הצוואר והכתפיים שלך, וזה מושלם לשמירה על חום בלילות קרים. חומר גומי מעולה : בקבוק המים החמים עשוי מגומי פרימיום ובעל אומנות מצוינת כדי להבטיח העברת חום בטוחה ומושלמת, תוך שמירה על חממת המים לזמן מה. עיצוב שרוול סרוג : שרוול סרוג זה על בקבוק המים החמים הזה עוזר לך להשתמש בו ככרית נסיעה לטיולי אוטובוס או מטוס. השרוול הסרוג מונע מהגומי החם לבוא במגע ישיר עם העור שלך, וכתוצאה מכך חוויה מרגיעה. עם שפת הוכחה מתזה : לתיק המים החמים יש פה רחב למילוי קל ושפה הוכחה מזזה כדי למנוע התזות של מים כמו שקיות גומי ישנות. מעט הצעה : שקית המים החמים שלנו יכולה להחזיק 1 ליטר מים אך מומלץ למלא אותו רק 2/3 מהדרך, מה שיסייע במניעת שפיכה ולהקצות שטח למים בעת השימוש. קל למקום : העיצוב בצורת U עוזר לך למקם את שקית המים החמים בקלות במקום שאתה זקוק לו ביותר, כמו סביב הצוואר והכתפיים שלך, וזה מושלם לשמירה על חום בלילות קרים. חומר גומי מעולה : בקבוק המים החמים עשוי מגומי פרימיום ובעל אומנות מצוינת כדי להבטיח העברת חום בטוחה ומושלמת, תוך שמירה על חממת המים לזמן מה.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
U shaped hot water bag
Material:
Rubber, wool
Weight:
Approx. 430g/15.2oz
Water Injection Volume:
1L
PackageList:
1 x Hot Water Bag Cover:
1 x Inner Water Bag:
Note:
1. This hot water bag can only be filled with 2/3 of the capacity at most. It can hold 1L of water, but it is recommended that you fill only 2/3 of it, which will help prevent water from overflowing and allocate space for water when in use.:
2. Please ensure that the temperature of hot water does not exceed 85 Celsius degree before water injection.:
3. After adding water, check whether the cover is tightened to prevent water leakage and scalding.:
4. Hold the bottle neck, stand upright and slowly inject water to prevent hot water from splashing on yourself. Screw the cork when filling 2/3 of the bottle.:

מוצרים קשורים