.

.

מכשירי תמיסת נחירות חשמליות, פתרון נחירות חשמליות מאוורר אוורור אוויר אוויר ארגונומי לשינה

מכשירי תמיסת נחירות חשמליות, פתרון נחירות חשמליות מאוורר אוורור אוויר אוויר ארגונומי לשינה

ILS 3.33

כמות
במלאי

ארגונומי : פיתרון נחירות חשמלי זה אימץ עיצוב הומני המתאים לחלל האף לעבוד כחיץ שפר את איכות השינה : פיתרון נחירות חשמלי זה יספק לך איכות שינה טובה יותר על ידי אוורור את דרכי הנשימה של האף שלך. בטוח ומאובטח : פתרון נחירות חשמלי זה השתמש בחרדה להקל על חומרים; בטוח, מקדם הרפיה, משחרר לחץ ומספק לך איכות שינה טובה יותר. קל לשימוש : הכנס את האוורור לנחיריים והוא יעבוד, מכשיר זה גם מונע ממך חגורות לא נוחות ורעש מכונה אחר, וקל להסרה ללא רשימה ארוכה של הוראות. טכנולוגיה אפקטיבית : מערבולת כפולה לשימוש נוח יותר. עם מפוח מיניאטורי מובנה, הוא משחרר אותך מצינורות וחוטים.5 בנוי מנקה את הגז שאתה נושם ומקל על הנשימה. ארגונומי : פיתרון נחירות חשמלי זה אימץ עיצוב הומני המתאים לחלל האף לעבוד כחיץ. שפר את איכות השינה : פיתרון נחירות חשמלי זה יספק לך איכות שינה טובה יותר על ידי אוורור את דרכי הנשימה של האף שלך. בטוח ומאובטח : פתרון נחירות חשמלי זה השתמש בחרדה להקל על חומרים; בטוח, מקדם הרפיה, משחרר לחץ ומספק לך איכות שינה טובה יותר. קל לשימוש : הכנס את האוורור לנחיריים והוא יעבוד, מכשיר זה גם מונע ממך חגורות לא נוחות ורעש מכונה אחר, וקל להסרה ללא רשימה ארוכה של הוראות. טכנולוגיה אפקטיבית : מערבולת כפולה לשימוש נוח יותר. עם מפוח מיניאטורי מובנה, הוא משחרר אותך מצינורות וחוטים.5 בנוי מנקה את הגז שאתה נושם ומקל על הנשימה. ארגונומי : פיתרון נחירות חשמלי זה אימץ תכנון הומני המתאים לחלל האף לעבוד כחיץ . שפר את איכות השינה : פיתרון נחירות חשמלי זה יספק לך איכות שינה טובה יותר על ידי אוורור את דרכי הנשימה האף שלך . טכנולוגיה אפקטיבית : מערבולת כפולה לשימוש נוח יותר.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Electric Snoring Solution
Material:
Silicone, PP, electronic components
Size:
Approx. 60 x 25 x 39mm / 2.4 x 1 x 1.5in
Battery Type:
Lithium battery (built in)(included)
Battery Model:
802040
Battery Capacity:
100mAh
Voltage:
3.7V
How to Use:
Usage:
This product is suitable for patients with dyspnea.
1.Please make sure that the silicone gel is properly installed. If it is incorrectly installed or not installed, it will not work:
2. Be sure to thoroughly clean silicone nasal congestion before the first use. you can clean the silicone nasal congestion with warm water and dry it for every use. :
3. Turn on the switch:
4. Insert the silicone body into the nasal cavity to use.:
Package List:
1 x Electric Snoring Solution:
1 x Instruction Manual:
1 x USB Cable:
1 x Ear Rope:

מוצרים קשורים