.

.

חידוש רכב 7075 אלומיניום מזויף חרוט קל משקל קלה רכזת חריץ שיפוץ אגוז מסמרת M12*1.5 אביזרים

חידוש רכב 7075 אלומיניום מזויף חרוט קל משקל קלה רכזת חריץ שיפוץ אגוז מסמרת M12*1.5 אביזרים

ILS 92.10

כמות
במלאי

חדש לגמרי ומעולם לא השתמש משקל קל במיוחד, חוזק גבוה, קשיות גבוהה. 25% ממשקל הבורג המקורי. זה מיושם באופן אוניברסלי על דגמים עם אגוזי גלגל M12 X1. אביזרים דקורטיביים ייחודיים להשלמת המכונית שלך בפירוט. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונענה תוך 24 שעות. חדש לגמרי ומעולם לא השתמש. משקל קל במיוחד, חוזק גבוה, קשיות גבוהה. 25% ממשקל הבורג המקורי. זה מיושם באופן אוניברסלי על דגמים עם אגוזי גלגל M12 X1. אביזרים דקורטיביים ייחודיים להשלמת המכונית שלך בפירוט. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונענה תוך 24 שעות. שם : רכב שיפוץ ומזין 7075 רכזת אלומיניום אגוז ואגוז חומר : 7075 מפרט אלומיניום : 20 חתיכות/תכונות סט : קל משקל, חוזק גבוה, קשיות גבוהה. 25% ממשקל הבורג המקורי. צבע : אדום, כחול , Specification : M12 X1. בעת הרכישה, אנא סמן את המפרט של הדגמים או האשכולות המשמשים. מוצר זה אינו מתאים לשימוש במרכז רכזת קטנה. עבור החברים שחזירו את הגלגל, עליהם להחליט אם לשחזר מחדש לאגוזים קטנים. אם לא בטוחים, הם יכולים למדוד את גודל החור של הבורג בעזרת סרגל, שהוא גדול מ- 2. מוצר זה מתאים לשימוש בגלגלים ללא שינוי, חברים וגלגלים בגודל קטן.

מאפיינים מוצהרים

20 pieces/set :
Features:
Ultra-lightweight, high strength, high hardness. 25% of the weight of the original screw.
Color:
red , blue ,black
specification:
M12X1.5
Note:
1. When purchasing, please mark the specifications of the models or threads used. :
2. This product is not suitable for the use of small-aperture hub. For the friends who refitted the wheel, they must decide whether to refit into small-aperture nuts. If uncertain, they can measure the hole size of the screw with a ruler, which is larger than 2.5CM. :
3. This product is suitable for the use of unmodified wheels, friends and small-sized wheels. Screw specifications are M12*1.5. Before purchasing, buyers should confirm the models and specifications of their cars. :

מוצרים קשורים