.

.

מברשת אסלה של גוג'ם ידית ארוכה ידית ארוכת קיר מברשת אסלה מברשת שירותים

מברשת אסלה של גוג'ם ידית ארוכה ידית ארוכת קיר מברשת אסלה מברשת שירותים

ILS 49.99

כמות
במלאי

מברשת האסלה הארגונומית מיועדת באופן מקצועי לחדר האמבטיה שלך, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך למסודר ומודרני יותר מברשת אסלה רכובה על קיר-עיצוב קלאסי-מודרני ופשוט בשחור לבן, רכוב על קיר או עומד על רצפה. חסוך מקום ואל תסדר מקום. התקנת תגיות שאינן סימון לא תפגע בקיר. עיצוב מברשות, עמוק בתוך הצינור, קרצוף בעדינות, בעזרת הגרסה המשודרגת, יכולת טיהור חזקה. לעיצוב המברשת יכולת טיהור חזקה, לא יפגע בזיגוג השירותים, קל לניקוי ונוח לשימוש. הבסיס מאמצת את העיקרון של מוט המשיכה, הנסגרת אוטומטית, מרימה את מברשת האסלה, הבסיס ייפתח אוטומטית. מברשת האסלה הארגונומית מיועדת באופן מקצועי לחדר האמבטיה שלך, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך למסודר ומודרני יותר. מברשת אסלה רכובה על קיר-עיצוב קלאסי-מודרני ופשוט בשחור לבן, רכוב על קיר או עומד על רצפה. חסוך מקום ואל תסדר מקום. התקנת תגיות שאינן סימון לא תפגע בקיר. עיצוב מברשות, עמוק בתוך הצינור, קרצוף בעדינות, בעזרת הגרסה המשודרגת, יכולת טיהור חזקה. לעיצוב המברשת יכולת טיהור חזקה, לא יפגע בזיגוג השירותים, קל לניקוי ונוח לשימוש. הבסיס מאמצת את העיקרון של מוט המשיכה, הנסגרת אוטומטית, מרימה את מברשת האסלה, הבסיס ייפתח אוטומטית. עיצוב פשוט ואלגנטי עובד עבור כל חדר אמבטיה, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך.

מאפיינים מוצהרים

3.3 inches * 4.9 inches * 17.7 inches:
Quickly:
1. Please check the color and size before buying.:
2. Product photos do not include products other than products.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, the error is 1-3 cm, please allow it, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve this problem as soon as possible.:
6. Welcome to share and feedback to provide you with better products and services. :

מוצרים קשורים