.

.

מיני נייד מכונת כביסה, עם מתקפל דלי וסוללה, נייד חכם מיני מכונת כביסה מתאים עבור חיצוני נסיעות

מיני נייד מכונת כביסה, עם מתקפל דלי וסוללה, נייד חכם מיני מכונת כביסה מתאים עבור חיצוני נסיעות

ILS 56.20

כמות
במלאי

כביסה אוטומטית הוא יותר נוח, לשים אותו במים פנים עד, לשטוף עבור 12 דקות ובאופן אוטומטי לכבות דלי מתקפל מכונת כביסה מיני מצויד בדלי מתקפל מיוחד כדי למנוע חומר מים, קל וקל לקיפול, נוח יותר. עם סוללה*מיני מכונת כביסה עם מובנה בטיחות ליתיום סוללה, אלחוטי עיצוב, אתה יכול לשטוף בגדים בכל מקום, בכל עת. *עמוק ניקוי * כחול אור כדי למנוע חיידקים ניקוי, עם קדימה לאחור טורבינת, עמוק טיהור יותר נקי. זה מתאים עבור תחתונים, תחתונים, ממחטות, ילדים של ליקוק, זיעה מגבת אור, קרוב וקל בגדים; גם יכול לשמש לשטיפת כלים, פירות וירקות, בשר, פירות ים, וכו'. כביסה אוטומטית הוא יותר נוח, לשים אותו במים פנים עד, לשטוף עבור 12 דקות ובאופן אוטומטי לכבות. דלי מתקפל מכונת כביסה מיני מצויד בדלי מתקפל מיוחד כדי למנוע חומר מים, קל וקל לקיפול, נוח יותר. עם סוללה*מיני מכונת כביסה עם מובנה בטיחות ליתיום סוללה, אלחוטי עיצוב, אתה יכול לשטוף בגדים בכל מקום, בכל עת. *עמוק ניקוי * כחול אור כדי למנוע חיידקים ניקוי, עם קדימה לאחור טורבינת, עמוק טיהור יותר נקי. זה מתאים עבור תחתונים, תחתונים, ממחטות, ילדים של ליקוק, זיעה מגבת אור, קרוב וקל בגדים; גם יכול לשמש לשטיפת כלים, פירות וירקות, בשר, פירות ים, וכו'.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Mini Portable Wireless Washing Machine
Material:
ABS
Size:
Approx. 14 x 6cm/5.5 x 2.4in
Input Voltage:
5V
Output Voltage:
3.5V
Current:
2A
Power:
7W
Battery:
Polymer Lithium Battery 2000mAh (Included)
Charging Time:
4H
Times of Use:
20 Times
Laundry Time:
12 Minutes
Waterproof Grade:
IPX7
Gross Weight:
Approx. 766g/27oz
Scope of Application:
Underwear, Underwear, Handkerchiefs, Children's Bibs, Sweat Towel Lamps Close Fitting Light Clothing; Also Can Be Used for Washing Bowls, Fruits and Vegetables, Meat and Seafood, Etc.
How to Use:
Putthewashingmachineintothewater,thecleaningfunctionisautomaticallyturnedon,thedefaultcleaningtimeis12minutes,thebluelightandtheturbineareturnedonandoffatthesametime.:
Package List:
1 x Washing Machine:
1 x Folding Bucket:
1 x Power Cord:
Note:
Please allow some errors due to manual measurement.:

מוצרים קשורים