.

.

בוכנת אסלה, כוח כיור מנקה משאבת אקדח ניקוז מנקה אוויר כוח פיצוץ נעילת מתאמי ניקוז מסיר סתימות מקדחת

בוכנת אסלה, כוח כיור מנקה משאבת אקדח ניקוז מנקה אוויר כוח פיצוץ נעילת מתאמי ניקוז מסיר סתימות מקדחת

ILS 31.39

כמות
במלאי

יישום : פיצוץ הניקוז משתמש בכוחו של אוויר דחוס בלחץ גבוה כדי לפוצץ את הקבקבים הקשים ביותר בניקוז שלך תוך שניות ספורותיעיל יותר מאשר בוכנות מסורתיות.מגיע עם 5 סנטימטר, 6 סנטימטר, 11.5 סנטימטר, 4 שונה גודל פריירים.אנא קרא את ההוראות בעיון לפני השימוש. פנאומטי צינור כדום אסלת ביוב אמבטיה רצפת ניקוז דרד. לשימוש חוזר ולחסוך כסף : זה הוא לשימוש חוזר ויכול להימשך שנים ומנקה כפכפים ללא צורך שיחה לאינסטלטור, חוסך לך מהצורך לשלם כסף גדול עבור שרברב.בטוח יותר מאשר כימיקלים קורוזיביים, עם בטיחות שחרור לחץ valve.No כימיקלים קשים, מחליף בוכנות. קל לשימוש : פשוט שאבו את פיצוץ הניקוז וסחטו את ההדק, הסתימה נמחקת באופן מיידי. הרבה יותר מהר מאשר מסורתי בוכנות ונחש ולא יותר זמן מותניים על ניקוז פותחנים. מגוון רחב של שימושים : לדוגמא - שיער, בד, תה, עלים, גריז, שנגרם על ידי חסימה. קל יחסית לחסום את המשפחה הוא חדר האמבטיה של הביוב - השיער שנגרם על ידי החסימה, המטבח של בריכת הירקות-שומן שנגרם על ידי החסימה. אלה יכולים להיות מיושמים על מוצר זה, ובקלות לפתור את הבעיה. הערה : לפני השימוש צריך להיות חסום על פי גודל של צינור קוטר, צורת כדי לבחור את המתאים ""תקע"" להתקנה.

מאפיינים מוצהרים

Condiiton:
100% Brand New
Color:
Blue + Black + Orange
Material:
  ABS gun body, PVC blocked head
Gun Body Size:
(L) x (W) 23 x 28cm / 9.06x 11.02(appr.)
Blocked Head Size (Dia.):
5cm / 6cm / 11.5cm / 20.5cm
Precautions:
(1) the mouth of the outlet, must be immersed in the blocked fluid medium to work, so that the effect will be obvious:
(2) If the pipeline is blocked, it is advisable to put some soft debris, so that the pipeline near the full block, so the use of this product better.:
(3) before the shot, with a towel plastic sheet or other things will be the mouth of the toilet mouth to cover the water, so as not to splash on their own body.:
(4) If the pool or sewer has multiple overflows, please ensure that the other overflows are closed before work so as to avoid accidental discharge of contaminants or affect the dredging effect.:
(5) the proposed twitch 8-10 times for the appropriate, so as to avoid excessive pressure caused by water pipes burst;:
(6) This product is a pneumatic tool, please stay away from children and do not disassemble yourself. This product is based on the principles of fluid dynamics R & D and production, suitable for cleaning up the pipeline in a variety of domestic waste and debris caused by the blockage.:
Package Included:
1 x Drain Pump:
4 x Blocked Head:

מוצרים קשורים