.

.

מחברות יומן עור מובלטות של הומוונה - סט - סט - A5

מחברות יומן עור מובלטות של הומוונה - סט - סט - A5

ILS 1.33

כמות
במלאי

[עיצוב כריכה קשה תלת -ממדית] - שונה מספרי תווים רגילים, יומן ייחודי בעבודת יד עם עיצוב מובלט תלת -ממדי מעניק לך כיסוי תלת מימדי ותחושת יד נוחה כל פרט של מחברות יומן מגולף בקפידה, פיניקס משתלבים עם הטבע ליצירת דפוס אמנותי. כתב העת הפניקס המובלט, כמה זה נהדר!. [עור PU גבוה של Quanlity] - עשוי עור PU גבוה של Quanlity (עור פולי אוורתן), כיסוי כתבי עת DND הוא עמיד במים ועמיד בפני שחיקה. מהירות מתקפלת של עור מובלט דומה לעור טבעי, ותואמת את הרעיון של הגנת הסביבה שדוגלת כעת. [שלב שני סגנונות נייר] - A5, 100 גיליונות, 200 עמודים עם נייר מרופד ללא חומצה. שני סגנונות נייר שונים מתחלפים זה עם זה בכתבי עת עם כתיבה זו עם נייר מרופד, וקל לך יותר לכתוב תוכן שונה בין שני ניירות הסגנון הללו. Journal Paper Blanks מתאים לכתיבה יומית, יומן, רשומות עבודה, רשומות נסיעות. [מתנות מיוחדות עבורך] - מחברת הפניקס בעבודת יד, כל פרט בכתבי העת לכתיבה הוא תוצאה של האמנות של אומן. מחברות מו"פ זו הן מתנות אידיאליות של פיניקס מתנות/D&D לשחקנים ואדונים של משחקי משחק תפקידים. מתאים ליום האם, מתנות ליום הולדת, מתנות לחג המולד ומתנות חג ההודיה. כל מי שמקבל את המחברת הזו יופתע על המחברת המגניבה הזו! אתה המתנה הגדולה ביותר לליבי!. [רכישה ללא סיכון] - תקבלו מחברת עור טווס X1 ו- Phoenix מחברת X1. אכפת לנו מכל לקוח, ונקשיב היטב לכל הצעה שעשויה להיות לך. אנא יידע אותנו אם יש לך חוסר שביעות רצון. אוּמלָל? מכל סיבה שהיא, נחזיר לך. פשוט קנה יומן עור הומוונה בביטחון! מאחלת לך קניות מאושרות. [עיצוב כריכה קשה תלת -ממדית] - שונה מספרי תווים רגילים, יומן ייחודי בעבודת יד עם עיצוב מובלט תלת -ממדי מעניק לך כיסוי תלת מימדי ותחושת יד נוחה. כל פרט של מחברות יומן מגולף בקפידה, פיניקס משתלבים עם הטבע ליצירת דפוס אמנותי. כתב העת הפניקס המובלט, כמה זה נהדר!. [עור PU גבוה של Quanlity] - עשוי עור PU גבוה של Quanlity (עור פולי אוורתן), כיסוי כתבי עת DND הוא עמיד במים ועמיד בפני שחיקה. מהירות מתקפלת של עור מובלט דומה לעור טבעי, ותואמת את הרעיון של הגנת הסביבה שדוגלת כעת. [שלב שני סגנונות נייר] - A5, 100 גיליונות, 200 עמודים עם נייר מרופד ללא חומצה. שני סגנונות נייר שונים מתחלפים זה עם זה בכתבי עת עם כתיבה זו עם נייר מרופד, וקל לך יותר לכתוב תוכן שונה בין שני ניירות הסגנון הללו. Journal Paper Blanks מתאים לכתיבה יומית, יומן, רשומות עבודה, רשומות נסיעות. [מתנות מיוחדות עבורך] - מחברת הפניקס בעבודת יד, כל פרט בכתבי העת לכתיבה הוא תוצאה של האמנות של אומן. מחברות מו"פ זו הן מתנות אידיאליות של פיניקס מתנות/D&D לשחקנים ואדונים של משחקי משחק תפקידים. מתאים ליום האם, מתנות ליום הולדת, מתנות לחג המולד ומתנות חג ההודיה. כל מי שמקבל את המחברת הזו יופתע על המחברת המגניבה הזו! אתה המתנה הגדולה ביותר לליבי!. [רכישה ללא סיכון] - תקבלו מחברת עור טווס X1 ו- Phoenix מחברת X1.

מאפיינים מוצהרים

Size:
8.4 * 5.7 * 0.6 inch
Weight:
0.85lb
Material:
PU Leather
Suitable Person:
Women, Men, Teen, Girl, Boy, Nerdy
Package Includes:
Peacock Leather Notebook x1, Phoenix Notebook x1
Why choose HomWanna leather bound journal?:
* phoenix 3D Embossed Design - Handmade, Embossed and phoenix are the most prominent feature of beautiful journals for women. More importantly, phoenix notebook is perfect gifts for every phoenix fans.:
* PU Leather - Water-resistant and abrasion resistant PU leather cover makes this grimoire journal can be better stored. This antique hardback books is ideal as women journals to write in.:
* High quanlity acid-free lined paper - Journal for women lined paper has two types of paper. Combines cream ruled with retro yellow lined paper, half vintage paper and half cream white paper.:
Unique phoenix gifts:
DND gifts, nerdy gifts, phoenix gifts for women, phoenix gifts for men, antique gifts for women, phoenix notebooks for women, nerdy gifts for her...:
If you're a phoenix fans, you deserve this cool notebook.:
Antique journal - Wide Application:
Travel journal, daily journal for women, mens journal, antique notebook, spell book, old books vintage, :
vampire diaries journal, phoenix office decor, phoenix decor, phoenix items for women, phoenix stuff, phoenix notebook, phoenix diary, travel journal phoenix, phoenix notebooks and journals, unique phoenix gifts:
Vintage Books for Diary:
Record every moment of daily life, happy and unhappy are life.
Cool Journal for Travel:
Record every funny thing, interested people and stories you have on your trip.
Vintage Notepad for Art: Hoping this journals for writing can bring you more creative inspiration to your life and guide you in confusion.:

מוצרים קשורים