.

.

גריפ 18 רגל ארובה לטאטא ערכת ארובה מברשות ומוטות עבור ארובה לטאטא מברשת ארובה ניקוי לטאטא ערכת ניילון ניקוי

גריפ 18 רגל ארובה לטאטא ערכת ארובה מברשות ומוטות עבור ארובה לטאטא מברשת ארובה ניקוי לטאטא ערכת ניילון ניקוי

ILS 2.00

כמות
במלאי

חומרים איכותיים : 9 מוטות באורך של 2 רגל המוט וראש העבודה עשויים מניילון מחוזק, עמיד ולא ישרוט את המשטח הפנימי של ארובת הארובה. (?הערה : ברגע פרק, את מוט ייקח שבוע כדי לשחרר לחץ). שימוש מקצועי : קריאוזוט ופסולת אחרת בארובה עלולים להפריע לאוורור תקין ויש להם סיכונים פוטנציאליים. מברשת הארובה יכולה להסיר ביעילות כתמי שמן בארובה העלולים לגרום לשריפה, והופכת את השימוש בארובה לבטוח יותר. יישום רחב : זה יכול לשמש עם מקדחה חשמלית (את מקדחה חשמלית הוא לא כלול בחבילה). מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. יש לו החלפת מברשת ראש כף יד מברשת ראש. נוח ומהיר התקנה : קל לשימוש ותפעול, להתחבר מרובה קטבים כדי להרחיב כיסוי. המוט גמיש ויכול להתכופף בצורה מושלמת דרך ארובות קשות. קל לניקוי : על פי הבחירה בפועל של המתאים מוט אורך, הארובה יכול להיות ביעילות לנקות מלמטה למעלה. ארובה מנקה מברשת נקי רוטרי לטאטא מערכת אח ערכת מוט כלי סט בית קיצ ' ן ניקוי מברשתתכונה : מתאים מתכת ארובות ולבנים ארובות של קטרים שונים וצורות.על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים.מסוגל לנקות את הארובה ביעילות מלמטה למעלה.נוח מהיר פירוק והרכבה מבנה, קל לשימוש ותפעול.לא לשרוט את המשטח הפנימי של הצינור.את עבודה ראש הוא עשוי מחוזק פוליאסטר סיבים, אשר הוא ללבוש עמיד, יש חיים ארוכים הוא לא קל לשבור.מפרט טכני : חומר : ניילון + פלסטיקצבע : אדוםאביזרים : ראש מברשת + מברשת ארוכה + 9 מוטותמפרט : 61 סנטימטר על 9 מוטותמשקל : 1000 גרםחבילה כולל1 על ראש מברשת1 על מברשת ארוכה1 על מוטותניילון1 על מחברצ ' אק1 על מפתח ברגים קטןכיצד להשתמש : שלב 1 : חבר את המוטות שניים על ידי שניים;שלב 2 : חבר את הזיפים עם מוטות;שלב 3 : הכנס את המברשת לתוך הארובה;שלב 4 : החלק את המוט לתוך הארובה;שלב 5 : חבר את המקדחה מוֹט;שלב 6 : התחל לנקות את הארובה.

מאפיינים מוצהרים

61cm x 9 poles:
Weight:
1000g
Package Including:
1 x brush head:
1 x long brush:
9 x nylon rods:
1 x Chuck connector:
1 x small wrench:
How To Use:
Step 1:
Connect the rods TWO by TWO;
Step 2:
Attach the bristle with rods;
Step 3:
Put the brush into the flue;
Step 4:
Slide the rod into the flue;
Step 5:
Attached the drill with the rod;
Step 6:
Start cleaning the chimney.
Warm prompt:
Only the above list is included, other products are not included.The other products in the picture only show how they are used.:
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable :

מוצרים קשורים