.

.

Dotxx Swan צורת כיור אמבטיה ברז עם מקלחת אחיזה

Dotxx Swan צורת כיור אמבטיה ברז עם מקלחת אחיזה

ILS 53.41

כמות
במלאי

חומר פליז באיכות גבוהה : הברז מיוצר כולו מפליז באיכות גבוהה לא ישבור ותדלוף בסביבה הקרה, עמידות בפני חומצה וקורוזיה, ויש לה יכולת לחץ אנטי-גבוהה חזקה. עיצוב צורת הברבורים הייחודי, הידית היא גם צורת הברבור הקטן. מים חמים וקרים, ניתן להחליף בחופשיות את מקלחת אחיזת היד. זה אומר שהקריירה שלך עולה, אתה רוצה לגרום לדברים לקרות ולהראות את הטעם הייחודי שלך, להפוך לנוף הייחודי של חדר האמבטיה שלך. מקלחות ידיים נשלפות יכולות לבצע מגוון משימות, כמו שמפו. Bubbler Honeycomb : מערבב את זרימת האוויר והמים ליצירת אפקט מקציף, וחוסך עד 30% בצריכת מים והופך את זרימת המים לנוחה וגמישה יותר. פילטר קרמיקה עמיד : לברז יש פילטר קרמי עם התנגדות לטמפרטורה גבוהה (עד 90 מעלות) ולחץ גבוה (עד 2. הברז כולו עמיד בפני קורוזיה ובלאי, יש שימון ויציבות טובים, ולא קל להתמוסס ולהתיז. הברז פועל בצורה חלקה ובשקט, עם חיי שירות של עד 500,000 גלי מים. מפרט : חומר ליבת שסתום : קרמיקטיפ : צלחת קרמיקה ספולפוציט חומר גוף : סגנון פליטה : יוקרה ואופנה סוג סוג : חדר אמבטיה/כיור מלון שיטת ברזים : הרכבה על מפתחים : 4 מתג חריף וחם : YESSIZE : 281*197*127 MMINSTALLATION : DECKELDINTALLATION : YESSIZE : 281*197*127 MMINSTALLATALLATIONATION : DECKINTALLATALLATION : Stallation : Stallation : TIPSALLATION : Stallation : Stk.

מאפיינים מוצהרים

Valve Core Material:
ceramics
Type:
Ceramic Plate Spool
Faucet Body Material:
Brass
Style:
luxury and fashion
Faucet Type:
Bathroom/hotel Sink Faucet
Opening method:
Wrench
Faucet Mount:
4 Hole
Cold and Hot Switch:
Yes
Size:
281*197*127 mm
Installation:
deck mounting
Installation Tips:
1. Check that all accessories are complete before installation.:
2. The project may be slightly different from the picture due to the display of lights and displays:
3. If you have to install it yourself, you will need some installation experience. Do not install it at will.:
4. Rinse the debris in the pre-embedded water pipe before installation to avoid clogging the faucet and internal piping.:
About us:
If you purchase more than two (two or more), please contact us and we will provide you with a discount.:
If you have any questions or suggestions about the product, please contact us in time. We will give you the most satisfactory answer. :

מוצרים קשורים