.

.

שסתום כדור ממונע 3/4 אינץ '220 וולט, שסתום כדור פליז חשמלי 20 אינץ', עם סטו להחזרה אוטומטית של

שסתום כדור ממונע 3/4 אינץ '220 וולט, שסתום כדור פליז חשמלי 20 אינץ', עם סטו להחזרה אוטומטית של

ILS 14.44

כמות
במלאי

מפחית את האפשרות של התחממות יתר ומשמש לפרויקטים הדורשים זמן רב כדי לפתוח את השסתום תחליף אידיאלי עבור סולנואיד שסתומים, אשר באופן אוטומטי לנתק את חשמל כאשר באופן מלא נפתח או באופן מלא סגור. מגיע עם 2-חוט החזרה אוטומטית הגדרה, לאמץ פשוט שני-חוט חיבור, השסתום יהיה כבוי לאחר פתיחה. אם המכשיר כבוי, הוא יחזור למצב סגור לחלוטין. זה הוא מים טיפול מיניאטורי חשמלי כדור שסתום, ישים בינוני טמפרטורת הוא שווה או פחות מ 100 תית/212. כאשר עבודה בתוך יעיל מתח טווח, את שסתום ייפתח או סגור בתוך 3-5 שניות, לאחר את שסתום נפתח באופן מלא, את מגבלת מתג יכול להפחית את כוח למינימום. מפרט : סוג פריט : שסתום כדור ממונע דגם : קו-אקס-25-סי-סי-04-איי-סי-220 וולט-דנ-20 קליבר הסתגלות : דנ-20 מתח מדורג : 220 וולט טמפרטורה בינונית : הטמפרטורה שווה או פחות מ-100 פאק לחץ עבודה : מקסימום 1.0 מגה פיקסל רמת הגנה : איי-פי-67 שיטת חיבור : קרו-סי-4 שימוש בסחורות : טיפול במים שסתום כדור חשמלי מיניאטורי כיוון זרימה : אורך כבל זרימה ישר : בערך.8 ב חוט סטנדרטי : ב. כאשר השסתום סגור, השסתום נפתח / נסגר; כאשר הוא נמצא במקום, הכוח הפנימי מנותק אוטומטית, והשסתום נשאר במצב פתוח/סגור 2. כאשר השסתום מנותק, השסתום נסגר/נפתח; כאשר הוא נמצא במקום, הכוח הפנימי מנותק אוטומטית, והשסתום נשאר במצב סגור / פתוח רשימת חבילה : 1 שסתום כדור ממונע 1 מדריך למשתמש הערה : השסתום יכול להיות ב-2 מצבים : פתוח בדרך כלל וסגור בדרך כלל.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Motorized Ball Valve
Model:
CWX-25S-CR04-AC220V-DN20
Adaptation Caliber:
DN20
Rated Voltage:
AC220V
Medium Temperature:
The temperature is equal to or less than 100℃
Working Pressure:
Maximum 1.0Mpa
Protection Level:
IP67
Connection Method:
CR04
Commodity Use:
Water treatment miniature electric ball valve
Flow Direction:
Straight flow
Cable Length:
Approx. 35cm/13.8in
Thread Standard:
BSP
How to Use:
1. When the SW is closed, the valve opens/closes; when it is in place, the internal power is automatically cut off, and the valve remains in the open/closed state:
2. When the SW is disconnected, the valve closes/opens; when it is in place, the internal power is automatically cut off, and the valve remains in the closed/open state:
Package List:
1 x Motorized Ball Valve:
1 x User Manual:
Note:
The Valve Can be in 2 Modes:
Normally open and normally closed.

מוצרים קשורים