.

.

SXCKANG כרית עכבר משחקי חמוד, כרית שולחן פטריות פטריות מסתורית, כרית עכבר אסתטית אסתטית אסתטית אסתטית, 31.5

SXCKANG כרית עכבר משחקי חמוד, כרית שולחן פטריות פטריות מסתורית, כרית עכבר אסתטית אסתטית אסתטית אסתטית, 31.5

ILS 1.33

כמות
במלאי

【318 אינץ '】 מחצלת עכבר השולחן מודדת 31.8 אינץ' (800x300 מ"מ) והיא כוללת עובי 3 מ"מ לתמרן באופן אישי. 【גלישה ללא מאמץ】 Mousepads שלנו יישמו מרקם ארוג מיקרו-אדון חלקה עם משטח רך וחלק, שמוודא שהעכבר שלך יחליק בצורה חלקה ומדויקת יותר. עוזר לך לגשת למהירות אופטימלית ושליטה מדויקת במהלך העבודה או המשחק שלך. Base בסיס גומי ללא החלקה】 החלק התחתון של כרית העכבר השולחנית הזו עשוי מגומי טבעי באיכות גבוהה עם עיצוב מרקם צפוף. כרית העכבר יכולה להחזיק את שולחן העבודה שלך בחוזקה, להימנע מתנועה אקראית ולספק פעולה יציבה עבור העכבר/המקלדת שלך. 【קצוות רחיצים ותפורות】 קצוות מחוזקים מונעים נזק להאריך את חיי השירות. כרית העכבר מציידת קצוות תפרים עמידים, שהם אנטי-פריי, ללא עיוות, ומונע דיגום. הציפוי העמיד במים מונע למעשה את הנזק ממים או משקאות שנשפכו. קל לנקות את מחצלת העכבר והמקלדת הזה על ידי מגבת רטובה או שטיפה, עמידה מספיק למשך זמן רב. קצוות תפרים כפולים מגנים על מחצלת העכבר מפני בלאי, עיוות, פריי. 【מראה ייחודי】 כרית עכבר גיימרים מושלמת עבור עכבר משחק קווי/ אלחוטי, מקלדת מכנית, מחשב נייד ועוד. דפוס נבחר הופך את כרית העכבר לאטרקטיבית יותר. צבע מבריק, ללא דהייה, בלי קמט. אנחנו לא סתם רציניים להציע מוצרים שנראים נעימים מבחינה אסתטית. אנו גם רציניים לספק את המוצרים האיכותיים ביותר ללקוחותינו.8 אינץ '】 מחצלת עכבר השולחן מודדת 31.8 אינץ' (800x300 מ"מ) והיא כוללת עובי 3 מ"מ לתמרן באופן אישי. 【גלישה ללא מאמץ】 Mousepads שלנו יישמו מרקם ארוג מיקרו-אדון חלקה עם משטח רך וחלק, שמוודא שהעכבר שלך יחליק בצורה חלקה ומדויקת יותר. עוזר לך לגשת למהירות אופטימלית ושליטה מדויקת במהלך העבודה או המשחק שלך. Base בסיס גומי ללא החלקה】 החלק התחתון של כרית העכבר השולחנית הזו עשוי מגומי טבעי באיכות גבוהה עם עיצוב מרקם צפוף. כרית העכבר יכולה להחזיק את שולחן העבודה שלך בחוזקה, להימנע מתנועה אקראית ולספק פעולה יציבה עבור העכבר/המקלדת שלך. 【קצוות רחיצים ותפורות】 קצוות מחוזקים מונעים נזק להאריך את חיי השירות.

מאפיינים מוצהרים

Package includes:
1 × Personalized Mouse Pad:
Product Size:
(W) 31.5 inch x (H) 11.8 inch (800mm x 300mm x 3mm)
Weight:
13.7 ounces
We are professional about mouse pad, committed to developing more exquisite more practical and more environmentally friendly products. Our Mouse Pad as shown in pictures above.:
100% Satisfaction:
For any reason you are not satisfied with your mousepad, be free to contact us and we will replace it or send you an full money back refund.

מוצרים קשורים