.

.

ארובה לטאטא ערכת ארובה ניקוי מברשת, קל חיבור ארובה מברשת עם 6/9/12/15 מוטות אח ארובה ארובה ניקוי

ארובה לטאטא ערכת ארובה ניקוי מברשת, קל חיבור ארובה מברשת עם 6/9/12/15 מוטות אח ארובה ארובה ניקוי

ILS 104.03

כמות
במלאי

, חבילה כולל-כולל 6/9/12/15 מוטות גמישים + 1 ראש מברשת + 1 מברשת ארוכה + 1 מתאם צ ' אק + 1 מפתח ברגים קטן אורך ראש המברשת הוא 10 סנטימטרים. זה שימושי ערכת ניקוי מושלמת. * חומרים באיכות גבוהה-את גמיש מוטות הם עמיד וקשוח, יכול להיות כפוף כרצונו, נוח לך לנקות את ארובה עיקול, ונקי שלך ארובה לכל הכיוונים ללא מוצא. על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים, ניתן לנקות את הארובה ביעילות מלמטה למעלה. * קל לשימוש-זה מייבש לפרוק מברשת יכול לשמש עם מקדחה (לא כלול) או באופן ידני. מתאם מקדחה יכול לשמש לחיבור מוטות עם מקדחה חשמלית, בעזרת כוח סיבוב גדול, הזיפים יכולים להסיר אפילו את הצטברות העיקשת ביותר בתוך פתח האוורור של המייבש. המוט גמיש ויכול להתכופף בצורה מושלמת דרך ארובות קשות. * חזק ויעיל-חזק ויעיל : הזיפים עם עוצמה ניקוי כוח יכול לעזור לך לחסל את רוב מרדני פיקדונות בפליטה או אח. זה עוזר למנוע את הארובה מפני סתימה לתפוס אש. * שימוש מקצועי-מברשות יכול לשמש לניקוי צינורות, ארובות, מייבש פורקן ובמקומות אחרים, והיקף היישום הוא מאוד רחב. ניקוי שלך מייבש לפרוק בעצמך ולחסוך כסף. גם עוזר לך למנוע תיקונים יקרים מלכלוך לבנות או בשוגג שריפות. ארובה ניקוי מברשת, קל חיבור ארובה מברשת עם 6/9/12/15 מוטות אח ארובה ארובה ניקוי ערכת לניקוי מייבש אוורור / צינור,410 מ מ, 15 מוטות מוצר תיאורארובה מנקה מברשת נקי רוטרי לטאטא מערכת אח ערכת מוט כלי סט בית מטבח ניקוי מברשתתכונה : - מתאים ארובות ולבנים ארובות של קטרים שונים וצורות.- על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים.- מסוגל לנקות את הארובה ביעילות מלמטה למעלה.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Nylon
Size:
Nylon rod length is about
410mm/16.14inch, 610mm/24inch:
Packing List:
1 x Brush Head:
1 x (410mm/610mm) 6/9/12/15 Rods:
1 x Long Brush:
1 x Chuck Adapter:
1 x Small Wrench:
Warm prompt:
1. Only the above list is included. The other products in the picture only show how they are used.:
2. As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3. Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding!:
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable 18 ft :

מוצרים קשורים