.

.

מנשא עץ אח ממתכת, מתלה עץ פנימי חיצוני אנכי, מעמד עצי הסקה ממתכת לעיצוב בעל עץ רב תכליתי לאח פנימי וחיצוני

מנשא עץ אח ממתכת, מתלה עץ פנימי חיצוני אנכי, מעמד עצי הסקה ממתכת לעיצוב בעל עץ רב תכליתי לאח פנימי וחיצוני

ILS 90.70

כמות
במלאי

בעל יומן זה עושה תוספת מעולה לכל אח, מתאים לכל פינה בחדר *חומר פלדה פלדה, חומרים ידידותיים לסביבה, לחות הוכחה נגד קורוזיה, והוא יציב ועמיד. *התקנה קלה תקן את הבורג בצומת, והחור האליפטי מותקן בקצה העליון של החור העגול. החור האליפטי נועד להתאים את מיקום החור. *מושלם עבור אחסון, ייבוש או הצגת עצי הסקה, להתאים על מרפסת, סיפון, תחת מרזבים, פטיו. אם יש לך שאלות הקשורות למוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו לענות ולפתור עבורך בתוך 24 שעות. מוצר תיאור : זה מקורה יומן בעל מושלם כדי יש את עץ מוערם בצורה מסודרת ולא יש עץ רסיסים בכל מקום. מפרט : חומר : פלדהגודל : 47,32,43 סנטימטר/18.6,17 צבע : שחורתכונות : שומר את אח עץ מתלה מהרצפה כדי למנוע את יומנים לגרד הרצפה שלך. מספק תחבורה נוחה של עצי הסקה ופחם לתנור או לאח שלך.אריזה כוללת : 1 * אח יומן מחזיקשים לב : 1. את מוצר גודל הוא אך ורק מדידה ידנית ויש שגיאה של 1-3cm.It הוא תופעה נורמלית. לתשומת לבכם כי בשל הבדל האור ומסך, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Steel
Size:
47×32×43cm/18.5×12.6×17in
Color:
Black
Features:
keeps the fireplace wood rack off the floor to avoid the logs to scratch your floor. provides convenient transport of firewood and coal for your stove or fireplace.:
Packaging Included :
1× Fireplace Log Holder:
Notice:
★ 1. The product size is purely manual measurement and there is an error of 1-3cm.It is a normal phenomenon.:
★ 2. Please be reminded that due to the light and screen difference,the item's color may be slightly different from the pictures. :

מוצרים קשורים