.

.

נייל טיפ תצוגת לוח-אקריליק נייל טיפ מראה מחזיק נייל אמנות דוכן תצוגת ג ' ל פולני צבע דוכן תצוגת

נייל טיפ תצוגת לוח-אקריליק נייל טיפ מראה מחזיק נייל אמנות דוכן תצוגת ג ' ל פולני צבע דוכן תצוגת

ILS 1.00

כמות
במלאי

*תצוגת אמנות ציפורניים-מעמד התצוגה האקרילי השקוף משמש בעיקר להצגת טיפים לציפורניים, מה שנוח ללקוחות לבחור את סגנונות קצה הציפורניים האהובים עליהם זה יכול לשמש כדי תצוגת נייל אמנות שווא נייל טיפים. לוח התצוגה יכול לעזור לך להראות את היופי של אמנות ציפורן באמצעות פעולה פשוטה. *קל לשימוש - לתצוגה טובה יותר, אלה אקריליק פנלים צריך להיות בשימוש עם נייל אמנות תצוגת רצועות דו צדדי קלטת. המבנה הוא יציב ועמיד, וזה הוא קל לשימוש. זה מאוד מתאים שונים נייל צבעים. זה הוא כלי טוב ליצירת יופי ואופנה. *בטוח ואמין-את נייל אמנות דוכן תצוגת הוא עשוי באיכות גבוהה אקריליק חומר, אשר הוא בטוח ולא רעיל, ידידותי לסביבה, ועמיד. הוא יציב ויציב בשימוש, ויש סרטי מגן משני הצדדים. אם טביעות אצבעות מודפסות על לוח התצוגה במהלך שימוש, זה יהיה מאוד ברור כאשר ניגב עם רקמות. *רב תכליתי-את נייל אמנות מראה מחזיק מאפשר לך להציג שלך נייל אמנות עובד. זה יכול לשמש עבור נייל אמנות עיצוב, חזר בפועל ובציפורניים טיפ תצוגה. זה יכול גם לשמש כדי תצוגת סיים נייל אמנות עובד ומשמש צילום אבזר. זה גם מתנה מושלמת עבור אספני ציפורניים או אוהבי יופי. -את אקריליק נייל תצוגת לוח הוא מאוד מתאים להצגת קישוטי ציפורניים שונים, כגון אבני חן, חרוזים, אבני חן, וכו'. מתאים למכוני ציפורניים, נייל בתי ספר, נייל אמנים, ומשפחות. יהפוך לכלי ציפורניים מקצועי לטכנאי ציפורניים.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Nail Tip Display Board
Material:
Acrylic
Product Size:
Approx. 22.5 x 14.5cm / 8.9 x 5.7in
Product Features:
They can be used to display nail art and false nail tips. They can help you show the beauty of nail art through simple operations. They are very suitable for various nail colors and are a good tool to create your beauty and fashion. There are protective films on both sides. If fingerprints are printed on the display board during use, it will be very clear when wiped with a paper towel.
Package List:
1 x Nail Art Display Board:
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. This product does not include display strips and double‑sided tape.:

מוצרים קשורים