.

.

מערכת השקיה בגינה, שסתום מים שסתום מים טיימר השקיה אוטומטית גן גן השקיה אוטומטית מערכת זרימת מחזור מחזור

מערכת השקיה בגינה, שסתום מים שסתום מים טיימר השקיה אוטומטית גן גן השקיה אוטומטית מערכת זרימת מחזור מחזור

ILS 0.67

כמות
במלאי

התקנה קלה : אין צורך בכלים, פשוט הרכיבו את הטיימר לברז/ברז, ואז חברו את קובץ המצורף של הצינור למחבר SNAP הגברי וזהו! יישום : טיימר צינור גן מיני זה יכול לשמש להשקיה בטפטוף כוח הכבידה, השקיה בחממה של מיקרו, השקיית צינור גינה, בקרי ממטרת דשא, מילוי בריכה, מערכות ערפל, טפטוף אגן, חביות גשם, השקיית חיות מחמד ומערכת בקרת השקיה חיצונית אחרת. שירות 100% : אם אתה מבולבל לגבי איכות המוצר או שיש לך שאלות אחרות, אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל ונשמח לפתור את הבעיה עבורך. קל לנשיאה : בהשוואה לרוב טיימרים של ממטרה אחרים, יש לו עיצוב קומפקטי ומראה אלגנטי, מה שמקל על הנשיאה והשתלבות בנוף החממה והגינה שלך. שליטה עמידה ומדויקת מאוד : מעוצבת עם רכיבים אלקטרוניים מובחרים, חומר ABS כבד של ABS ואטמי גומי, טיימר ההשקיה הזה הוא אטום ואטום דליפות. אתה יכול לסמוך על שנים של שירות אמין כדי לחסוך מים ואנרגיה. - הבאת הנוחות אליך, השקה את הגינה שלך באופן קבוע, תוך ביטול הצורך שתעשה זאת בעצמך, זהו עוזר טוב שתוכל לצאת לחופשה ולהפגנת משחק : IP55 EVEL אטום למים סטנדרט 30%מחוזק ניילון חומר גומיות יכול לשמור על סוללות מ- Waternote : טיימר השקיה הניתן לתכנות זה צריך לשמש עם שער Tuya עם טיימר ההשקיה הניתן לתכנות זה, לא תסתיים במדשאות לחות או צמחים מתים בגינה שלך בגלל שכחתך.

מאפיינים מוצהרים

IP55 evel Waterproof:
Standard 30%Reinforced Nylon Fiber Material:
The rubber ring could keeps batteries from water:
NOTE:
This programmable watering timer needs to be used with the Tuya Gateway
With this programmable watering timer, you won't end up with damp lawns or dead plants in your garden because of your forgetfulness. Compatible with Alexa Google Home voice control, but requires use with Gate-way. Easily add irrigation or spray to small lawn or garden areas, patios and potted plants with a hose tap.:
The package includes:
1*Watering Timer:
NOTE:
Due to differences between different displays,the picture may not reflect the actual color of the item.We guarantee that the style is the same as shown in the picture.:
Due to manual measurement and different measurement methods,please allow 1-3cm deviation.Thank you! :

מוצרים קשורים