.

.

חצובה מיטה שולחן שולחן מנורה קסם קסם שמיים כוכבים נוצצים אבקת נצנצים זהב התזה עץ זהב מנורת שידת לילה עם פשתן

חצובה מיטה שולחן שולחן מנורה קסם קסם שמיים כוכבים נוצצים אבקת נצנצים זהב התזה עץ זהב מנורת שידת לילה עם פשתן

ILS 49.00

כמות
במלאי

עיצוב מינימליסטי ייחודי : מעוצב בבסיס עץ חצובה, מנורה זו יציבה מאוד ויציבה מנורת שולחן אלגנטית זו משלבת בסיס עץ מלא עם מלפסת פשתן. האור מהנורה מתרכך לקורה רכה בגוון התוף, ויוצר אווירה חמה ונוחה לחיי הלילה שלך. בחירה למגורים חמים : 14. מנורת ליד המיטה הזו נועדה להיות קטנה ומסוגלת להשתלב על שולחנות שטח קטנים וחדרים קומפקטיים. מתאים מצוינים למקומות כמו משתלות, מעונות, ארונות, מרתפים, בכל מקום שיש בו אור נמוך וקומפקטי מאוד. זה יכול להראות 16 אפקטים שונים של תאורה שיענו על הצרכים שלך לשימוש ליד המיטה, קישוט, מצב רוח חם, קריאה בהירה ועבודה. שימוש רב -גמיני : המראה האלגנטי האלגנטי של מנורת שולחן זו מעלה את האסתטיקה של ביתך, משרדך, חדר ילדים, סלון, חדר שינה, חדר לימוד, מעונות במכללה, חדר אחיות, חדר קריאה, בית קפה, ספריה, ארון ספרים, משרדים מקצועיים וכו ' אורות דוכן הלילה הזה הם גם מתנה נהדרת למשפחתך ולחברך. קל ובטוח לשימוש : כבל החשמל והתקע של מנורת שולחן המיטה מופיעים ב- UL. מנורה זו של שיבת הלילה מגיעה עם בקרת מתג ON/OFF, קלה להתקנה ולהשתמש בה. חבילה עם נורת E27 ושלט רחוק. טיפים : אנו מחויבים לספק לך שירות משביע רצון. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אם יש לך שאלות לאחר קבלת המוצר, אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי ומצא אותנו ישירות כדי לפתור את הבעיה, אנו נשרת אותך 24 שעות ביממה. עיצוב מינימליסטי ייחודי : מעוצב בבסיס עץ חצובה, מנורה זו יציבה מאוד ויציבה. מנורת שולחן אלגנטית זו משלבת בסיס עץ מלא עם מלפסת פשתן. האור מהנורה מתרכך לקורה רכה בגוון התוף, ויוצר אווירה חמה ונוחה לחיי הלילה שלך. בחירה למגורים חמים : 14. מנורת ליד המיטה הזו נועדה להיות קטנה ומסוגלת להשתלב על שולחנות שטח קטנים וחדרים קומפקטיים. מתאים מצוינים למקומות כמו משתלות, מעונות, ארונות, מרתפים, בכל מקום שיש בו אור נמוך וקומפקטי מאוד. זה יכול להראות 16 אפקטים שונים של תאורה שיענו על הצרכים שלך לשימוש ליד המיטה, קישוט, מצב רוח חם, קריאה בהירה ועבודה. שימוש רב -גמיני : המראה האלגנטי האלגנטי של מנורת שולחן זו מעלה את האסתטיקה של ביתך, משרדך, חדר ילדים, סלון, חדר שינה, חדר לימוד, מעונות במכללה, חדר אחיות, חדר קריאה, בית קפה, ספריה, ארון ספרים, משרדים מקצועיים וכו ' אורות דוכן הלילה הזה הם גם מתנה נהדרת למשפחתך ולחברך.

מאפיינים מוצהרים

- Compact & Save Space Design:
- Lamp Dimension - 14.57” x 7.09” x7.09”:
- Shade Color:
Linen White
- Input Voltage:
110V, US Plug
- Material:
Wood Base, Fabric Shade
- Switch Type:
Button Switch on the Cord
- Include E27 bulbs, a remote control:
Versatile:
This table lamp is available in a variety of patterns to add infinite interest to your living environment while enhancing a sense of well-being.:
As a bedside lamp, bedside lamp, bedside lamp, table lamp, side table lamp, etc., it is a good choice to enhance the quality of life. Suitable for bedroom, study, living room, audio-visual room or dormitory, children's room. It is also a good choice to use this table lamp as a gift for friends and relatives.:
For your dedicated service:
We are committed to providing you with satisfactory service. If you have any questions, please feel free to contact us. :

מוצרים קשורים