.

.

קנון צילום נייר פרו פלטינום, 4 על 6 אינץ' , 50 גיליונות, לבן

קנון צילום נייר פרו פלטינום, 4 על 6 אינץ' , 50 גיליונות, לבן

ILS 119.75

כמות
במלאי

מידות החבילה : 1778 סנטימטר (ליטר) על 10.922 סנטימטר (וואט) על 16.256 סנטימטר (שעה). סוג מוצר : הדפסת עותק נייר. מידות החבילה : 1.778 סנטימטר (ליטר) על 10.922 סנטימטר (וואט) על 16.256 סנטימטר (שעה). סוג מוצר : הדפסת עותק נייר. מוצר תיאור מגוון מדהים של צבעים מיוצרים על ידי שני דיו קבלת שכבות, מתן יוצא דופן מקצועי באיכות הדפסי כל מהבית שלך או משרד מדפסת. בשימוש עם צבעי צבע 100 התמונות שלך יכולות להשיג יותר מ-200 שנות חיים באלבום. גודל : 4 על 6 צבעי נייר : נייר לבן משקל : 80 גיליונות ליברות ליחידה : 50. מהיצרן הכל נייר צילום יכול להיות עבור יצירות אמנות של צלמים חובבים מקצועיים ומתקדמים הדגל החדש של קנון נייר צילום מבריק עולה על נייר צילום פרו [יחסי ציבור -101]. בדומה לנייר צילום פלוס מבריק השני (עמ ' -201), מבנה נייר בן שש שכבות משמש לקידום שכפול צבע "אלומינה" שהוכיח ספיגת דיו מהירה יותר על נייר צילום פרו [יחסי ציבור -101] מאומץ בשכבות המקבלות דיו. קידום המרקם והאיכות של נייר הצילום המבריק החדש של קנון " הפוך את נייר הצילום הטוב ביותר בכל ההיבטים."זו הייתה המחויבות שלנו כשפיתחנו נייר צילום פרו [יחסי ציבור -101], שהיה נייר הצילום הדגל הקודם של קנון. כדי להתקדם עוד יותר, אנו עוקבים אחר התחייבות זו ופיתחנו את נייר הצילום המבריק החדש של קנון. שכבות קבלת דיו מופרדות באופן פונקציונלי לשכבת צבע-רבייה ושכבה סופגת, ומשפר כרומוגני המגביר אור מתווסף לשכבת שכבת השרף. לבן ניטרלי בעל רמה גבוהה של לובן מאומץ לצבע הנייר. צרכי איכות הצילום התובעניים של צלם חובב מקצועי ומתקדם מתממשים כאשר משתמשים בהם עם צבעי הדיו החדשים של קנון משנת 2008 [קלי-221]. שכפול הצבעים באזורים אדומים מורחב, מושגות שחורים עשירים ועמוקים ומושגת עמידות התמונה הגבוהה יותר. נייר הצילום המבריק הטוב ביותר שהופך תדפיסים ליצירות אמנות. זה נייר צילום פרו פלטינום [נק ' -101]. לצלמים חובבים מקצועיים ומתקדמים נייר צילום פרו פלטינה [נק ' -101] עולה על נייר צילום פרו [יחסי ציבור -101] על ידי שימוש בטכנולוגיית חומרים מקורית לבן בהיר ניטרלי לפנייה מרבית לצלמי חובבים מתקדמים מקצועיים הוצג סטנדרט חדש ללבן ישנם "לבנים" שונים לנייר לבן כמו לבן כחלחל, לבן צהבהב, לבן כהה ולבן בוהק. הקאנון " לבן "שבחר עבור יצירות אמנות של חובבנים מקצועיים ומתקדמים מ" לבנים "השונים האלה הוא" לבן "המשלב" לבן קריספי "ו"לבן ניטרלי". "לבן פריך" תורם לשפר את נפח סולם. זה מספק שכפול צבע חי יותר. והחיות הזו לא תהיה לא טבעית בזכות "הלבן הנייטרלי". זה יהיה לייצר צבע טבעי אשר לצבוע עצמו מייצר. יש סצנות שבהן ישתמשו בלובן של נייר צילום פרו פלטינום [פט-101] כגון ההדרגה של זוהר בוקר שבו צבעים מתמזגים בצורה מורכבת, שקיפות של כוס ומרקם של מתכות. אבל זה על עור האדם שהוא הנפוץ ביותר אך הקשה ביותר לבטא שהוא יראה את הלובן הברור ביותר. ספיגת הדיו מהירה והצבעים מקובעים לשכבה עליונה בנייר. זו הסיבה שניתן לבטא תמונות בצורה יפה וחלקה בגלל האלומינה, מושגת ספיגת דיו מהירה בצורת פיגמנט האלומינה שהוא החומר הפרו-ראשי בשכבות המקבלות דיו של נייר צילום פרו פלטינה [נק ' -101] הוא "דמוי צלחת". מצד שני, פיגמנט סיליקה המשמש לעתים קרובות לנייר צילום במחיר סביר הוא "צורה כדורית". גם אלומינה וגם סיליקא משתמשים בקשרים שמשחקים תפקיד דביקה כדי להצטרף לפיגמנטים, אבל אלומינה" דומה לצלחת " משתמשת בפחות קישורים, כך שהיא יכולה לספוג דיו מהר יותר מאשר שכבות קבלת דיו סיליקא. מכיוון שהשכבה מופרדת לשתי שכבות, מושגת הפרדה מהירה של נוזל מוצק השכבות המקבלות דיו של נייר צילום פרו פלטינה [נק ' -101] מופרדות לשתי שכבות וכמות הקלסר בכל שכבה מותאמת. זה נותן פונקציות ספציפיות לכל שכבה, השכבה העליונה מיועדת לשכפול צבעים והשכבה התחתונה מיועדת לספיגה. כך ניתן לעבד במהירות הפרדה מוצקה-נוזלית של אלמנטים חומריים צבעוניים ואלמנטים ממס. צבע חי יותר ורזולוציה גבוהה יותר בהשוואה לפרו נייר צילום [יחסי ציבור-101], שיש לו שכבת קבלת דיו אחת, מושגת. מכיוון שאומצה אלומינה ושכבות קבלת הדיו מופרדות לשתי שכבות, נייר צילום פרו פלטינה [נק ' -101] מסוגל לייצר הדפסים עם הדרגתיות עשירה יותר, ביטוי חלק יותר, צבע חי יותר ורזולוציה גבוהה יותר. הצבע מקובע על פני הנייר, וכתוצאה מכך שחורים עמוקים יותר וגימור צילומי כולל ברור יותר שחורים עמוקים יותר בשילוב עם דיו צבע שחור חדש ישנם שחורים שונים ל" שחור " בתצלומים כמו שחור כחלחל, שחור צהבהב, שחור אדמדם ושחור ירקרק. שחור עמוק ועשיר הוא "שחור" שנראה שחור באמת לעין. שחורים עשירים ועמוקים אינם חשובים רק להעתקת אזורים עמוקים-שחורים של תמונות, הם גם תורמים לצפיפות הכוללת, לניגודיות ולחיוניות של התצלום. אם השחור הוא אור, זה מחליש את ההשפעה של התמונה, והופך את התמונה פשוטה. נייר צילום פרו פלטינה [נק ' -101] פותח כדי לייצר שחור עמוק ועשיר על ידי קיבוע הצבע קרוב לפני השטח של הנייר. קנון גם ניסתה להפוך את הדיו השחור לניטרלי, והשיגה את יצירת ה "שחור" העמוק יותר בשילוב עם נייר צילום פרו פלטינום [פט-101] ו-2008 דיו שחור חדש מבוסס צבע [קלי-221].

מאפיינים מוצהרים

מוצרים קשורים