.

.

חג המולד קישוט מסיבת קישוט קשישים שלג בובת טלסקופי בובת מתנת קישוטים

חג המולד קישוט מסיבת קישוט קשישים שלג בובת טלסקופי בובת מתנת קישוטים

ILS 64.80

כמות
במלאי

איכות גבוהה : העלים של עץ חג המולד הזה עשויים מפלסטיק ידידותי לסביבה, מה שגורם לו להיראות מציאותי ועשיר יותר וודאו שהעץ עמיד ותורם לסביבה בטוחה. מלא ואמיתי : העיצוב הוא בצורת ראש עץ משובח ומציאותי, השומר על מראה של עץ אורן מלא ורענן לאורך כל העונה. עיצוב נוח : עץ חג המולד שלנו מחולק לשלושה חלקים להרכבה קלה. עמיד ואינטימי בסיס : עמיד פלדת בסיס מגן מפני שבירה. השתמש בכיסוי הפלסטיק בקצה התושבת כדי להגביר את יציבות עץ חג המולד ולהגן על הרצפה. רב תפקודי : מושלם עבור חדרי מגורים, בתי מלון, מרכזי קניות, משרדים, או בכל מקום שאתה רוצה לשנות. איכות גבוהה : העלים של עץ חג המולד הזה עשויים מפלסטיק ידידותי לסביבה, מה שגורם לו להיראות מציאותי ועשיר יותר. וודאו שהעץ עמיד ותורם לסביבה בטוחה. מלא ואמיתי : העיצוב הוא בצורת ראש עץ משובח ומציאותי, השומר על מראה של עץ אורן מלא ורענן לאורך כל העונה. עיצוב נוח : עץ חג המולד שלנו מחולק לשלושה חלקים להרכבה קלה. עמיד ואינטימי בסיס : עמיד פלדת בסיס מגן מפני שבירה. השתמש בכיסוי הפלסטיק בקצה התושבת כדי להגביר את יציבות עץ חג המולד ולהגן על הרצפה. רב תפקודי : מושלם עבור חדרי מגורים, בתי מלון, מרכזי קניות, משרדים, או בכל מקום שאתה רוצה לשנות.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Telescopic doll
Single weight:
about 200g
Product packaging:
individual packaging
Style Selection:
Old Man Snowman Elk
Material:
Brushed, Non-woven, Cotton Plaid, Wool
Dimensions (approx.):
Shrink height 38cm / 14.96 inches, width 12.5cm / 4.92 inches, extension height 51cm / 20.08 inches, width 12.5cm / 4.92 inches
Scope of application:
Suitable for Christmas arrangements in shopping malls, supermarkets, hotels, stores, houses and other places.
Packing list:
1 * Christmas telescopic doll:
Welcome to the store to buy your favorite products, if you have any questions about the product, please feel free to contact us.:
If you have not received the product within 35 working days after you placed the order, please contact us, we will solve the problem for you as soon as possible and provide you with the best service. :

מוצרים קשורים