.

.

Ywbl-wh dc 24v 5 ~ 50 סלד מנוע מומנט גבוה מומנט חשמלי מיקרו הפחתת מהירות מנוע, מנוע מכוון

Ywbl-wh dc 24v 5 ~ 50 סלד מנוע מומנט גבוה מומנט חשמלי מיקרו הפחתת מהירות מנוע, מנוע מכוון

ILS 3.00

כמות
במלאי

באיכות גבוהה כל הילוכים מתכת יכולים לוודא כי העמידות והיציבות של המוצר למנוע גודל קטן ופיתול גדול, שיכולים לספק ביצועים יציבים במהלך הפעולה. סטטור סליל הנחושת הטהור והרוטור מאמצים סליל נחושת טהור, התנגדות האטה והמוליכות מתחזקים, כך שהפיתול המנוע מוגבר. עם פונקציית ההגנה הנוכחית של עומס יתר, המנוע אינו קל לפגיעה וחיי השירות הארוכים. מתאים לתעשיות שונות כמו מכונות מיקרו, כלי מכונות CNC שונים, מכשירי מדידה גבוהים, ציוד ייצור אלקטרוני ומכונות פיננסיות. באיכות גבוהה כל הילוכים מתכת יכולים לוודא כי העמידות והיציבות של המוצר. למנוע גודל קטן ופיתול גדול, שיכולים לספק ביצועים יציבים במהלך הפעולה. סטטור סליל הנחושת הטהור והרוטור מאמצים סליל נחושת טהור, התנגדות האטה והמוליכות מתחזקים, כך שהפיתול המנוע מוגבר. עם פונקציית ההגנה הנוכחית של עומס יתר, המנוע אינו קל לפגיעה וחיי השירות הארוכים. מתאים לתעשיות שונות כמו מכונות מיקרו, כלי מכונות CNC שונים, מכשירי מדידה גבוהים, ציוד ייצור אלקטרוני ומכונות פיננסיות. מפרט : סוג פריט : DC צמצום דגם מנוע : XD-37 GB520 חומר : ציר פלט נחושת גודל : בערך.6 אינץ 'התנגדות לבידוד : לאחר הפעולה המדורגת של המנוע תחת טמפרטורה ולחות רגילים, כאשר מדידת התנגדות הבידוד בין הסליל לקליפת המנוע עם מד התנגדות DC500 V, היא אינה עולה על בידוד 20 MΩ עם מתח עם מתח עם מתח עם מתח עם מתח עם מתח עם מתח עם מתח עם מתח מתח 20 MΩ מתח עם מתח מתח מתח.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
DC Reduction Motor
Model:
XD-37GB520
Material:
Copper
Output Shaft Size:
Approx. 6 x 15mm / 0.2 x 0.6in
Insulation Resistance:
After the rated operation of the motor under normal temperature and humidity, when measuring the insulation resistance between the coil and the motor shell with a DC500V resistance meter, it does not exceed 20MΩ
Insulation Withstand Voltage:
After the rated operation of the motor under normal temperature and humidity, 50Hz or 60Hz is applied between the coil shells for one minute, and the abnormality is 1500V.
Temperature Rise:
It is normal to install a gear box or equivalent heat sink and conduct rated operation under normal temperature and humidity by using the resistance method to measure the temperature rise of the coil below 70. 
Insulation Class:
Class B(130)
Operating Environment Temperature:
Motor
Use Environment Humidity:
85% or less (no condensation)
CW/CCW:
Yes
Speed Adjusted:
Yes
Package List:
1 x Motor :
1 x Bracket:
10 x Screw:

מוצרים קשורים