.

.

שולחן עבודה תכשיטי אחסון תיבת רוטרי עגילי טבעת דוכן תצוגת צמיד שרשרת ארגונית מחזיק שרשרת מדף

שולחן עבודה תכשיטי אחסון תיבת רוטרי עגילי טבעת דוכן תצוגת צמיד שרשרת ארגונית מחזיק שרשרת מדף

ILS 613.40

כמות
במלאי

את תכשיטי אחסון תיבת יכול בצורה מסודרת חנות שלך שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים, שעונים ואבזרים אחרים שרשראות, טבעות, צמידים, עגילים, תליונים, אביזרי שיער, שעונים וחפצים קטנים אחרים יכול להיות מאוחסן יחד בקופסא תכשיטים, אשר הוא קל וברור במבט חטוף. יש לו עמידות חזקה בפני כתמים וניתן לנקות אותו על ידי ניגוב עדין עם מטלית לחה. זה לא ייקח יותר מדי מקום בחדר שלך, אתה יכול לשים אותו על שולחן האיפור. קופסת תצוגת התכשיטים בעלת מראה אלגנטי ומתאימה לקישוט פנים. זה הוא גם מתנה נפלאה עבור משפחה וחברים על ימי הולדת, חג האהבה וחג המולד. את תכשיטי אחסון תיבת יכול בצורה מסודרת חנות שלך שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים, שעונים ואבזרים אחרים.שרשראות, טבעות, צמידים, עגילים, תליונים, אביזרי שיער, שעונים וחפצים קטנים אחרים יכול להיות מאוחסן יחד בקופסא תכשיטים, אשר הוא קל וברור בכל glance.It בעל עמידות בפני כתמים חזקה וניתן לנקות אותו על ידי ניגוב עדין עם לח cloth.It לא תופס יותר מדי מקום בחדר שלך, אתה יכול לשים אותו על שולחן איפור.קופסת תצוגת התכשיטים בעלת מראה אלגנטי ומתאימה לקישוט פנים. זה הוא גם מתנה נפלאה עבור משפחה וחברים על ימי הולדת, חג האהבה וחג המולד.מפרט : חומר : פלסטיקחבילה כולל : 1* קוסמטי אחסוןאם יש לך שאלות על מוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.

מאפיינים מוצהרים

Material:
plastic
Package Include:
1* Cosmetic storage:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing.
The measurement allowed error is +/- 1-3cm. :

מוצרים קשורים