.

.

מלקסה ליאנקסיאו-ערכת ארובה גורפת סט ניקוז, ערכת מברשת לניקוי ארובה, כלי ניקוי צינור צינור אוורור כולל 15 מוטות

מלקסה ליאנקסיאו-ערכת ארובה גורפת סט ניקוז, ערכת מברשת לניקוי ארובה, כלי ניקוי צינור צינור אוורור כולל 15 מוטות

ILS 0.67

כמות
במלאי

ערכה מושלמת : 15 קטבים + 1 מברשת ראש + 1 מ ' 8 חוט : פוליאסטר סיבי חוט יכול להיות כפוף והאריך על ידי 15 קטבים, האורך הוא 41 סנטימטר,הקוטר של מברשת ראש הוא 10 סנטימטר,את מברשת שיער הוא 4 סנטימטר מידה רבה של גמישות, מושלם מקבל דרך עיקולי פליטה. ראש סיבי פוליאסטר מחוזק : המוט וראש העבודה עשויים מסיבי פוליאסטר מחוזקים, עמידות בטמפרטורה גבוהה, אנטי אייג ' ינג, לא קל לשיתוק ולא ישרוט את המשטח הפנימי של ארובת הארובה. מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. נוח ומהיר התקנה : קל להרכיב ולפרק, ואתה יכול להתחבר מרובה מוטות כדי להאריך שלך להגיע. את מוטות הם גמיש אשר יכול בהחלט לעבור אלה קשה פליטה מתכופף. מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. בשימוש מקצועי : הקריאוזוט ופסולת אחרת בארובה עלולים להפריע לאוורור תקין ויש להם סיכונים פוטנציאליים. מברשת ארובה זו יכולה להסיר ביעילות כתמי שמן בארובה העלולים לגרום לשריפה, מה שהופך את השימוש בארובה לבטוח יותר. יישום רחב : יכול לשמש עם מקדחה חשמלית(לא כלול), עם העזרה של גדול כוח סיבוב, הזיפים יכול להסיר אפילו ביותר עקשן לבנות בתוך פליטה או ארובה. מסייע במניעת שריפות פליטה. ניקוי התנור שלך בעצמך ולחסוך כסף. 1 סט ארובה מנקה מברשת ניקוי רוטרי לטאטא פוליאסטר סיבי חוט אח פנימי קיר ניקוי מברשת מנקה ארובות גישה ערכת Rod Features : 1.It מסייע במניעת שריפות מייבש על ידי הסרת מוך מסוכן באופן קבוע buildup.It הוא קל לשימוש, מספק תוצאות מעולות ומסייע לך למנוע תיקונים יקרים.קל להרכיב ולפרק, ואתה יכול להתחבר מרובה מוטות כדי להאריך שלך להגיע.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Polyester fiber
Size:
Polyester fiber rod length is about 410mm/16.14inch
Packing List:
15 X Flexible Rods :
1 X Brush Head :
1 X M8 Thread:
Warm prompt:
1.Only the above list is included. The other products in the picture only show how they are used.:
2.As different measuring methods,it will occur 1 3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :

מוצרים קשורים