.

.

JFGJL Microscope Electron Digital Microscope 4.3 אינץ 'גדול תצוגת LCD בסיס 8MP 1-1000X הגברה רציפה מגדלת

JFGJL Microscope Electron Digital Microscope 4.3 אינץ 'גדול תצוגת LCD בסיס 8MP 1-1000X הגברה רציפה מגדלת

ILS 485.70

כמות
במלאי

זהו מיקרוסקופ דיגיטלי זום רציף, ויש לו מגוון רחב של תצפיות הגדלה של פי 1 עד 1000, אתה תמיד יכול למצוא מכפיל מתאים כדי לראות את האובייקט. זה מתאים למגוון רחב של תעשיות : בדיקת QC של סוגים שונים של מפעלים, עזר הוראה לנושאים שונים, טיפוח האינטרסים והתחביבים של הילדים, זיהוי תכשיטים ויהלומים, PCB, חומרה מדויקת, ביולוגיה, מינרלים, הדפסה , בד, עתיק. מוצר זה שופר בבעיית ההשתקפות הגבוהה, זהו מיקרוסקופ דיגיטלי שיכול להתאים את הזווית. מכונה זו מצוידת ב 8 חרוזי מנורת LED בהירים. מיקרוסקופ מסך LCD G1000, ניתן לסובב את הסוגר כך שיתאים לצרכים שלך, ואילו העדשה תומכת בזום רציף של 1-1000 X. זה בהחלט יכול להיות עוזר משובח לעבודה היומית שלך. זהו מיקרוסקופ דיגיטלי זום רציף, ויש לו מגוון רחב של תצפיות. הגדלה של פי 1 עד 1000, אתה תמיד יכול למצוא מכפיל מתאים כדי לראות את האובייקט. זה מתאים למגוון רחב של תעשיות : בדיקת QC של סוגים שונים של מפעלים, עזר הוראה לנושאים שונים, טיפוח האינטרסים והתחביבים של הילדים, זיהוי תכשיטים ויהלומים, PCB, חומרה מדויקת, ביולוגיה, מינרלים, הדפסה , בד, עתיק. מוצר זה שופר בבעיית ההשתקפות הגבוהה, זהו מיקרוסקופ דיגיטלי שיכול להתאים את הזווית. מכונה זו מצוידת ב 8 חרוזי מנורת LED בהירים. מיקרוסקופ מסך LCD G1000, ניתן לסובב את הסוגר כך שיתאים לצרכים שלך, ואילו העדשה תומכת בזום רציף של 1-1000 X. זה בהחלט יכול להיות עוזר משובח לעבודה היומית שלך. זהו מיקרוסקופ דיגיטלי זום רציף, ויש לו מגוון רחב של תצפיות. בין הגדלה של פי 1 עד 1000, אתה תמיד יכול למצוא מכפיל מתאים כדי לראות את האובייקט. זה מתאים למגוון רחב של תעשיות : בדיקת QC של סוגים שונים של מפעלים, עזרה להוראה לנושאים שונים, טיפוח האינטרסים של הילדים ותחביבים, זיהוי תכשיטים ויהלומים, PCB, חומרת דיוק, ביולוגיה, מינרלים, הדפסה, בד, עתיק מצויד ב 8 חרוזי מנורת LED בהירים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
ABS+metal
Color:
black+silver
Bracket material:
aluminum plastics, metal (optional)
Pixels:
8 million pixels high definition
Display screen:
4.3-inch high definition LCD display
Magnification:
1-1000 times continuous amplification system
Video can be saved to flash memory card (please use the card class 10 speed, the card is not included.):
Object distance:
10mm to infinity (different object distances correspond to different multiples.)
Battery:
1 * lithium battery, 2500mAh (included)
Working time:
4-6 hours
Charging time:
6-8 hours
Sixteen language systems:
English, Spanish, Russian, Korean, Japanese, Thai, Hebrew, Portugal, German, French, Italy, Turkey, Czech, Poland, traditional Chinese and simplified Chinese.
LED lamp beads number:
8 bright LED lamp beads
Package size:
210 * 170 * 90mm / 8.3 * 6.7 * 3.5in
Package weight:
520g / 1.1lb
Package Included:
microscope*1:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Keep the objecti :

מוצרים קשורים