.

.

K98 גלאי מצלמה מוסתרת גלאי אנטי ריגול אלחוטי מכשיר מציאת באגים אלחוטית מכשיר מצלמה מוסתרת גלאי GPS

K98 גלאי מצלמה מוסתרת גלאי אנטי ריגול אלחוטי מכשיר מציאת באגים אלחוטית מכשיר מצלמה מוסתרת גלאי GPS

ILS 1.00

כמות
במלאי

מתי התחלנו? Walfront, שהושק בשנת 2017, הפך במהרה למותג תעשייתי מוביל ששירתנו יותר ממיליוני חנויות כלים ובתים ברחבי העולם, והפכו לאחד המוכרים המקוונים הפופולריים ביותר עבור ספקי ציוד תעשייתי ומסחרי. אזעקת קול ואור : גלאי גרסאות נסיעות K98, בנוי בשבב חיישן כל -כיווני תלת -ממדי, רגישות התגובה של המכשיר משופרת מאוד, ופונקציית האזעקה המשלבת צליל ואור מדויקת ויעילה יותר. סריקת לייזר אינפרא אדום : בנוסף לפונקציית הנחיית האזעקה של המפתח, המוצר מוסיף גם טכנולוגיית סריקת לייזר פיזית LED אינפרא אדום, שיכולה להחניק ביעילות את הפלישה למידע על אנשים על ידי מצלמות חור, מוצרי צילום גלוי או אלחוטית וכו '. המוצר כולל מגוון רחב של יישומים, ובעל הגנה יעילה על נסיעות, לינה במלונות, פיקוח על מזוודות, אי אבוד וחוסר גניבה של חפצי ערך וכו '. קטן ונייד : עיצוב המראה הוא פשוט פשוט ואטמוספרי, והמפרט קטן וקל לנשיאה. פעולה עוצמתית ופשוטה : לגלאי המצלמות יש פונקציות עוצמתיות, פעולה פשוטה ונוחה, כך ש- K98 הוא מוצר מהורהר עבורך לנסוע. אזעקת קול ואור : גלאי גרסאות נסיעות K98, בנוי בשבב חיישן כל -כיווני תלת -ממדי, רגישות התגובה של המכשיר משופרת מאוד, ופונקציית האזעקה המשלבת צליל ואור מדויקת ויעילה יותר. סריקת לייזר אינפרא אדום : בנוסף לפונקציית הנחיית האזעקה של המפתח, המוצר מוסיף גם טכנולוגיית סריקת לייזר פיזית LED אינפרא אדום, שיכולה להחניק ביעילות את הפלישה למידע על אנשים על ידי מצלמות חור, מוצרי צילום גלוי או אלחוטית וכו '. המוצר כולל מגוון רחב של יישומים, ובעל הגנה יעילה על נסיעות, לינה במלונות, פיקוח על מזוודות, אי אבוד וחוסר גניבה של חפצי ערך וכו '. קטן ונייד : עיצוב המראה הוא פשוט פשוט ואטמוספרי, והמפרט קטן וקל לנשיאה.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Camera Detector
Material:
ABS plastic
Battery Capacity:
350mAh 402035 Li ion battery
Working Current:
30mA
Continuous Work:
8-10 Hours
Charging Time:
1-2 Hours
Scope of Application:
 
When staying in hotels or going out for camping, you can turn on the alarm prompt function to scan and exclude candid photography products placed behind the door or in the hotel beside the tent. Place luggage and mobile wallets and other valuables in public places such as airports, stations, restaurants, etc., to prevent items from being lost, stolen, and robbed. The sound and light at night can effectively deter suspicious persons from tracking.:
Elderly people with limited mobility, call for help in the case of sudden illness and can't speak (remind nearby people to need help) LED flashlight, which can meet the lighting needs in special circumstances, and the design is considerate.:
Package List:
1 x Host:
1 x Sling:
1 x USB Charging Cable:
1 x User Manual:

מוצרים קשורים