.

.

לוח סימולציה של VbestLife Drive, לוח סימולציה של מכונות משחק ללא ריתוך משחקי ריתוך 5.15b קושחה

לוח סימולציה של VbestLife Drive, לוח סימולציה של מכונות משחק ללא ריתוך משחקי ריתוך 5.15b קושחה

ILS 1.00

כמות
במלאי

לוח סימולציה של כונן : לוח סימולציה של כונן חדש, היפטר מהצליל של Drive Dragsaw, קרא Speed ​​Leap Feep, משחקים בחינם תאימות : תאימות למשחק, ריצה מושלמת, תואמת למראה, מספקת תמיכה טכנית כדי לסייע בהתקנה ובדיקה. קל להתקנה : התקנה פשוטה ומקורית של כונן מקורי יכולה להחליף או להתקין, ללא ריתוך, ללא שינוי של לוח הראשי של המכונה.15 מבוסס על צלחת הנהג משופרת, יתרונות V5.15 B, כל קליפ המתכת, קרא את כרטיס הזיכרון חלק ויציב יותר. מקצועי : ייצור מקצועי, מאפיינים יציבים ואמינות גבוהה. לוח סימולציה של כונן : לוח סימולציה של כונן חדש, היפטר מהצליל של Drive Dragsaw, קרא Speed ​​Leap Feep, משחקים בחינם. תאימות : תאימות למשחק, ריצה מושלמת, תואמת למראה, מספקת תמיכה טכנית כדי לסייע בהתקנה ובדיקה. קל להתקנה : התקנה פשוטה ומקורית של כונן מקורי יכולה להחליף או להתקין, ללא ריתוך, ללא שינוי של לוח הראשי של המכונה.15 מבוסס על צלחת הנהג משופרת, יתרונות V5.15 B, כל קליפ המתכת, קרא את כרטיס הזיכרון חלק ויציב יותר. מקצועי : ייצור מקצועי, מאפיינים יציבים ואמינות גבוהה. מפרט : מצב : 100% סוג פריט חדש לגמרי : כונן סימולציה חומר לוח : ABS צבע : כתמונות מוצגות משקל : בערך. החלפה של 38 גרם לנהג אופטי מבוסס כרטיסי אחסון במסוף, נוהג בהכרח נשחק ונשבר (כמו כל הציוד המכני), מכיוון שהקונסולות כבר לא מיוצרות, כמעט בלתי אפשריות לספק חלפים.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Drive Simulation Board
Material:
ABS
Color:
As Pictures Shown 
Weight:
Approx. 38g
Replacement for storage card based optical driver in console, drives inevitably wear out and break down(like all mechanical equipment), since consoles no longer manufactured, almost impossible to provide spare parts.:
The project has no activities, so it aims to provide a once and for all solution. :
Package List:
1 x Drive Simulation Board:
3 x Fixed Buckle:
Note:
Can just installed on DC host motherboard VA1 model, otherwise will burn out! Remember not to plug electrify, this must pay attention to, board broken is small matter, people electrocution is major event!:

מוצרים קשורים