.

.

קופסת אוכל בנטו למכירות מטורפות, 6.7 על 3.5 אינץ ' קופסת אוכל יפנית עם מחיצה נשלפת הוכחת דליפה מעץ מלא

קופסת אוכל בנטו למכירות מטורפות, 6.7 על 3.5 אינץ ' קופסת אוכל יפנית עם מחיצה נשלפת הוכחת דליפה מעץ מלא

ILS 59.74

כמות
במלאי

תיבת ארוחה בסגנון יפני, אומנות מופלאה, ויפה עם טבעי בצבע עץ, זה לא קל להיאכל על ידי ועובש. עם מחיצה נשלפת, נוח להפריד את האורז והירקות. הצהריים תיבת משתמש טבעי כל עץ חומר, אשר הוא עמיד וקל לניקוי. עם טבעי בצבע עץ, זה לא קל להיאכל על ידי ועובש. הצהריים תיבת משתמש טבעי כל עץ חומר, אשר הוא עמיד וקל לניקוי. עם טבעי בצבע עץ, זה לא קל להיאכל על ידי ועובש. קופסת ארוחות בסגנון יפני, אומנות מופלאה ויפה. עם מחיצה נשלפת, נוח להפריד את האורז והירקות. עבור סטודנטים או עובדים, זה הוא מושלם סושי או מזון מיכל.מפרט : סוג פריט : קופסא ארוחת הצהריים חומר : עץמשקל : כ. 122 גרם-136 גרם / 4.8 עוז גודל המוצר : בערך. 17 על 9 סנטימטר / 6.5 אינץ ' גובה : בערך.0 ברשימת חבילות : 1 איקס מחלק 1 איקס מכסה 1 איקס קופסת אוכל הערה : 1. בבקשה לאפשר 01 אינץ שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט. לכלי מטבח מעץ שזה עתה נרכשו, מומלץ לא להרתיח או לצרוב אותם במים רותחים, מה שיפגע במבנה העץ! מומלץ לשטוף אותם במי מלח, ולאחר מכן לשטוף במים. לאחר הניקוי הראשון, את פני השטח של עץ כלי שולחן יהיה קצת תחושה גסה.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Lunch Box
Material:
Wood
Weight:
Approx. 122g-136g / 4.3oz-4.8oz
Product Size:
Approx. 17x9cm / 6.7x3.5in
Height:
Approx. 5cm / 2.0in
Package List:
1 x Divider:
1 x Lid:
1 x Lunch Box:
Note:
1. Please allow 01 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. For newly purchased wooden kitchen utensils, it is recommended that you do not boil or scald them in boiling water, which will damage the wooden structure! It is recommended to wash them with salt water, and then rinse with water.:
4. After the first cleaning, the surface of the wooden tableware will have some rough feeling. It is normal that it will become smoother and smoother as the number of uses increases.:
5. Due to the inevitable factors of plant growth, there are certain differences or peculiarities in the lines. :

מוצרים קשורים