.

.

אוטומטי אורז מתקן מיכל 22 קילו נירוסטה אורז אחסון תיבת השיש אורז ארגון אורז טנק משולב דגנים

אוטומטי אורז מתקן מיכל 22 קילו נירוסטה אורז אחסון תיבת השיש אורז ארגון אורז טנק משולב דגנים

ILS 202.79

כמות
במלאי

זה יש יישום רחב טווח, ואת כל דגנים במטבח יכול להיות ממוקם באופן חופשי עם חלון בקנה מידה חזותי, אתה יכול לצפות עתודות בזמן אמת. חומרים בדרגה גבוהה * הגוף העיקרי הוא באיכות גבוהה נירוסטה, כתם הוכחה וקל לניקוי. המיכל הפנימי עשוי שרירי בטן, ידידותי לסביבה. פשוט לחץ על כפתור כדי לקחת את אורז, ואת אורז שהיה לשים בפעם הראשונה ייצא ראשון, ומבטל את הצטברות של ישן אורז. 3 הילוכים מדידת כפתור * יש שלושה כפתורים על אורז אחסון מיכל, באופן אוטומטי מנפקת כוס אחת של 100 גרם/150 גרם / 250 גרם(0.55 לירה) לכל לחיצת כפתור. *אטימות טובה * כיסוי מלא אטום ידידותי לסביבה, פתח מפתח אחד, כיסוי אטום כדי להבטיח את ייבוש החלקיקים, כך שהדגן מובטח להיות טרי ובריא. מפרט : - שם מוצר : מיכלי אחסון-מיכל תכונות : לחות, הגנת הסביבה-צבע : כסף-קיבולת של אורז : 10 ק ג/22 ק ג - חומר : נירוסטה - חבילה כוללת : 1 איקס מנפק אורז - גודל : 30 איקס 22 איקס 43 ס מ/11.1 אינץ (ליטר ו - ח)? טיפים חמים : - אנחנו מוכרים רק מיכלי אחסון, לא כולל תערוכות אחרות.- מומלץ יד לשטוף.- בשל שיטות מדידה שונות, זה נורמלי עבור את גודל נתונים כדי יש 1-2 שגיאת סנטימטר. אנא עיין במוצר בפועל.- בשל גורמים כגון אור, צג ומיקום זווית, המוצר עשוי לייצר סטייה כרומטית, אשר כפוף בפועל מוצר.

מאפיינים מוצהרים

- Product Name:
Storage Containers
- Container Features:
Moisture proof, environmental protection
- Color:
Silver
- Capacity of Rice:
10kg/22lbs
- Material:
Stainless steel
- Package Includes:
1 x Rice Dispenser
- Size:
30 x 22 x 43cm/11.8 x 8.7 x 9.1inch (L X W X H)
★ Warm Tips:
- We only sell storage containers, not including other exhibits.:
- Recommended hand wash.:
- Due to different measurement methods, it is normal for the size data to have 1-2cm error. Please refer to the actual product.:
- Due to factors such as light, monitor and placement angle, the product may produce chromatic aberration, which is subject to the actual product.:
- If you receive the product with broken, please take photos and contact us after receive the parcel. We will response and arrange the second shipping or refund very soon. :

מוצרים קשורים