.

.

מולו סיליקון מודל, בר פודינג ג ' לי שוקולד יצרנית, 15 קרח מגש, ביצוע קרח קוביות, משמש למשקאות

מולו סיליקון מודל, בר פודינג ג ' לי שוקולד יצרנית, 15 קרח מגש, ביצוע קרח קוביות, משמש למשקאות

ILS 7.99

כמות
במלאי

*מזון כיתה בטיחות חומר : עשוי לטווח ארוך, לדעוך עמיד צבעוני סיליקון, אלה קרח קוביית מגשי בטיחות ועמידות כל מגש עושה 15 נחמד בגודל קוביות. נהדר לשימוש ביתי, מסיבות וברים וכו'. *הסרת קרח קלה : חומר מעצב היטב את התחתית, מה שמקל על שחרור קוביות קרח. כל שטוח קוביית תא הוא נפרד מאחרים כך אתה יכול בקלות לדחוף מלמטה. אין צורך מביך כיפוף או פיתול ולא יותר קרח קוביות מחליק על פני שלך דלפק או רצפה!. *זה חכם כלי מאפשר לך לעשות נחמד קוביות תוך מניעת דליפות והקפאה של עודפי מים ושומר קרח קוביות מספיגת מקפיא ריחות. *קל לשימוש ומדיח כלים בטוח : למלא את מגשי עם מים,. ואז להחליק את המגשים לתוך המקפיא. חוץ מזה מים, אתה יכול למלא את קרח קוביית עובש עם פירות, גלידה, סודה ויין כדי להתאים אישית הטעם האהוב עליך. ואתה יכול פשוט לשים אותם לתוך מדיח הכלים שלך לאחר שימוש. *מלוטש למראה עם מגונדרת צבעים : מעוצב עם 5 צבעים כדי לספק לך הרבה יותר נעים קרח-ביצוע ניסיון. * ברוכים הבאים לחנות מולו! אני מקווה שאתה הולך לקניות כאן! * על מוצר : * מפרט : * כל קוביית תא הוא נפרד. * חומר : לטווח ארוך, לדעוך עמיד צבעוני סיליקון * מדיח כלים בטוח * חומר : מזון כיתה סיליקון שים לב : * בבקשה לאפשר 1-5 ממ שגיאות בשל מדידה ידנית.

מאפיינים מוצהרים

❤️ Each cube compartment is separate. :
❤️ Material:
Long-lasting, fade-resistant coloured silicone
❤️ Dishwasher safe :
❤️ Material:
Food grade silicone
❤️Note:
❤️ Please allow 1-5mm errors due to manual measurement. :
❤️ Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same. :
❤️ :
❤️Package included:
❤️ 1 x silicone ice cube mould :
❤️ ★ If you have any questions with our products, please feel free to contact us, We will reply and address your issue within one day. :
❤️★ About our brand :
❤️Mullue is a Professional Seller on . :
❤️① We are committed to creating high quality and exquisite products, as well as long-term superior product, nice price. :
❤️② We will continually update our products to provide better service. :
❤️③ If you get a good product, don't forget to give us a good feedback and review. :
❤️④ We basics customer feedback to improve our service.Hope you pay more attention to us. :
❤️⑤ For choosing good products, choose good service, please choose Mullue. :

מוצרים קשורים