.

.

מדף כלי גזע מתלה זכוכית יין שחור אגוז עץ מלא מחזיק יין יחידת מדף קיר ליחידת סלון מטבח בית

מדף כלי גזע מתלה זכוכית יין שחור אגוז עץ מלא מחזיק יין יחידת מדף קיר ליחידת סלון מטבח בית

ILS 1.00

כמות
במלאי

סגנון : שני סגנונות, גדלים שונים : 60 * 14 * 36 ס"מ; 60 * 14 * 20 ס"מ, אתה יכול לבחור לפי העדפותיך שלך כוסות יין תלויות : יישר את הגביע האהוב עליך בצורה מושלמת והפוך את הגביע היקר שלך בהישג יד. נקה את הבלגן ושחרר את שטח השולחן או הארון. אופנתי ומעשי : מתלה יין כפרי זה מספק לך פיתרון אחסון מסוגנן, והוא גם קישוט מעודן ויפה. קישוט קיר : מחזיק זכוכית היין לא מעוצב רק כיחידה לארגון מטבח, אלא גם יכול לעזור לכם ליצור קישוט בית חווה ייחודי בסלון, בחדר האוכל או במטבח. המתנה המושלמת : מתלה יין זה מתאים מאוד למטבח/סלון, והיא גם מתנה לאוהבי יין. סגנון : שני סגנונות, גדלים שונים : 60 * 14 * 36 ס"מ; 60 * 14 * 20 ס"מ, אתה יכול לבחור לפי העדפותיך שלך. כוסות יין תלויות : יישר את הגביע האהוב עליך בצורה מושלמת והפוך את הגביע היקר שלך בהישג יד. נקה את הבלגן ושחרר את שטח השולחן או הארון. אופנתי ומעשי : מתלה יין כפרי זה מספק לך פיתרון אחסון מסוגנן, והוא גם קישוט מעודן ויפה. קישוט קיר : מחזיק זכוכית היין לא מעוצב רק כיחידה לארגון מטבח, אלא גם יכול לעזור לכם ליצור קישוט בית חווה ייחודי בסלון, בחדר האוכל או במטבח. המתנה המושלמת : מתלה יין זה מתאים מאוד למטבח/סלון, והיא גם מתנה לאוהבי יין. עיצוב פשוט מבלי לאבד את תחושת העיצוב. שילוב פשוט אך לא פשוט ומשולב עיצוב משולב של מתלה יין ומדף כוס, שטח אחסון גדול, צורה אלגנטית ומסוגננת.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Wine rack
Material:
Wood
Color:
Black walnut
Size:
60 * 14 * 36 cm, 60 * 14 * 20 cm
Painting:
Environmental protection wood wax oil
About maintenance:
1. Avoid direct sunlight, stay away from air conditioning outlets and radiators, and suitable for indoor spaces with a humidity of about 40% and 60%:
2. Water stains and oil stains should be wiped off in time, and dry or semi-dry towels can be used when cleaning:
3. Avoid contact with objects that are too high to avoid high temperature causing slight cracks, etc.:
4. Use wood wax oil and hot towels to wipe the furniture together with an interval of about 3-4 months each time, which can prolong the service life of the furniture and protect the color of the furniture.:
If you have any questions about this product, please feel free to contact us, we will answer you within 24 hours of receiving your email! :

מוצרים קשורים