.

.

מחזיק מגבת נייר למגבת נייר אמבטיה מתלה יצירתי ופשוט אמנות ברזל כפול-שורה מתלה מגבת נייר מתאימה לארון מטבח אמבטיה

מחזיק מגבת נייר למגבת נייר אמבטיה מתלה יצירתי ופשוט אמנות ברזל כפול-שורה מתלה מגבת נייר מתאימה לארון מטבח אמבטיה

ILS 40.97

כמות
במלאי

1 אם יש לך מגבלות שטח, מחזיק מגבות נייר המטבח יעזור לך לנקות את העומס שהיה בכל הדלפק ומושלם לחיסכון בשטח במטבח זעיר. אורך מחזיק מגבת הנייר הוא 25.2 ס"מ, המאכלס את הלחמניות הסטנדרטיות והג'מבו ביותר. חומר ברזל מחושל, חזק ויציב. הקצוות והפינות מלוטשים דק כדי למנוע החלקה ולא פגיעה בידיים שלך. מחזיק מגבות הנייר התלוי מתאים בכל אזורי המטבח, כמו תחת ארון, דלת ארון, הצד של האח ומתחת לכיור. זה שומר על שולחן העבודה שלך נקי ומסודר בזמן שאתה מרים מגבות נייר בקלות. אם יש לך מגבלות שטח, מחזיק מגבות נייר המטבח יעזור לך לנקות את העומס שהיה בכל הדלפק ומושלם לחיסכון בשטח במטבח זעיר. אורך מחזיק מגבת הנייר הוא 25.2 ס"מ, המאכלס את הלחמניות הסטנדרטיות והג'מבו ביותר. חומר ברזל מחושל, חזק ויציב. הקצוות והפינות מלוטשים דק כדי למנוע החלקה ולא פגיעה בידיים שלך. מחזיק מגבות הנייר התלוי מתאים בכל אזורי המטבח, כמו תחת ארון, דלת ארון, הצד של האח ומתחת לכיור. זה שומר על שולחן העבודה שלך נקי ומסודר בזמן שאתה מרים מגבות נייר בקלות. המחזיק בעיצוב המודרני מתאים לבית, למטבח ולחדר אמבטיה וכו 'שם מוצר : ארון מגבת מגבת ברזל מחושל חומר תוצרת : ציור ברזל יצוק ספציפי : 25.2 סביבה סביבתית : חדר אמבטיה, מטבח, מלון וכו' הערה : הערה : 1.

מאפיינים מוצהרים

25.2*11.2*10.2 cm:
Applicable environment:
bathroom, kitchen, hotel, etc.
Please note:
1. Please confirm the size before buying. Due to manual measurement, there will be an error of 0-3cm. beg to be excused:
2. The product photos do not include items other than the product.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color difference, please understand.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, each variable may be different, please refer to the actual product, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve the problem as soon as possible.:
6. Welcome your sharing and feedback so that we can provide you with better products and services.:
7. Thank you for visiting our shop, click to enter our shop, there will be many products for your reference. :

מוצרים קשורים