.

.

מגן שולחן שולחן yyhj מגן מפת שולחן ברורה PVC פלסטיק אטום למים ויניל שולחן שולחן לחדר אוכל למטבח

מגן שולחן שולחן yyhj מגן מפת שולחן ברורה PVC פלסטיק אטום למים ויניל שולחן שולחן לחדר אוכל למטבח

ILS 1.67

כמות
במלאי

★ מפת שולחן PVC : עשויה מחומר PVC ידידותי לסביבה לסביבה בריאה ונקייה בזמן שאתה עובד או אוכל חומר זה מתרחב עם חום ומתכווץ עם קור, וכתוצאה מכך שגיאות של 2-3 ס"מ. ★ הגנה מלאה : אטום למים, חסין שמן, לא החלקה, חסין שריטות, קלים לניקוי ותחזוקה. עובי המפה הוא 3 מ"מ, שיכול להגן טוב יותר על הרהיטים שלך. ★ שקיפות טובה : מפת השולחן שקופה לחלוטין ולכן מתאימה לכל סוג של קישוט חדרים, מושלם למטבחים, חדרי אוכל ומקומות עבודה במשרד וכו '. ★ מתאים : מתאים לשולחן ושולחן עץ, אך לא לשולחן הזכוכית כמו שיש לו בועות. אם שולחן הזכוכית שלך זקוק למפה זו כדי למנוע בועות, אתה יכול לשים שכבה של מפת בד מתחת למפת ה- PVC. ★ קל לאחסון : ניתן לגלגל אותו בקלות כדי לחסוך מקום כשלא בשימוש או במהלך ההובלה. אתה יכול ליצור איתנו קשר ישירות באמצעות דואר אלקטרוני אם יש לך שאלות או בעיות לגבי המוצרים שלנו, כולל כל היבט של בדיקת אי שביעות הרצון שלאחר הרכישה. ★ מפת שולחן PVC : עשויה מחומר PVC ידידותי לסביבה לסביבה בריאה ונקייה בזמן שאתה עובד או אוכל. חומר זה מתרחב עם חום ומתכווץ עם קור, וכתוצאה מכך שגיאות של 2-3 ס"מ. ★ הגנה מלאה : אטום למים, חסין שמן, לא החלקה, חסין שריטות, קלים לניקוי ותחזוקה. עובי המפה הוא 3 מ"מ, שיכול להגן טוב יותר על הרהיטים שלך. ★ שקיפות טובה : מפת השולחן שקופה לחלוטין ולכן מתאימה לכל סוג של קישוט חדרים, מושלם למטבחים, חדרי אוכל ומקומות עבודה במשרד וכו '. ★ מתאים : מתאים לשולחן ושולחן עץ, אך לא לשולחן הזכוכית כמו שיש לו בועות. אם שולחן הזכוכית שלך זקוק למפה זו כדי למנוע בועות, אתה יכול לשים שכבה של מפת בד מתחת למפת ה- PVC. ★ קל לאחסון : ניתן לגלגל אותו בקלות כדי לחסוך מקום כשלא בשימוש או במהלך ההובלה. אתה יכול ליצור איתנו קשר ישירות באמצעות דואר אלקטרוני אם יש לך שאלות או בעיות לגבי המוצרים שלנו, כולל כל היבט של בדיקת אי שביעות הרצון שלאחר הרכישה.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Transparent plastic tablecloth.
Color:
transparent.
Material:
PVC.
Thickness:
approx. 3 mm.
Scope of delivery:
1 x PVC table protector.
Note:
1:
Due to the thermal expansion and contraction during shipping, the mat may have 2-3cm positive or negative error, although we widened and lengthened 3cm before leaving the factory.
2:
After opening the package, the film should be spread out a little and left for a while, then the film can be absolutely flat on the surface.
3:
Plastic smell
4:
You can clean the film with normal household cleaners. Stubborn dirt is best removed with sunflower oil.
5:
Surface care of the film

מוצרים קשורים