.

.

לא סלון קישוט דו צדדי גילוף מתנה עסקית עיצוב הבית שורש גילוף קישוט קרפט

לא סלון קישוט דו צדדי גילוף מתנה עסקית עיצוב הבית שורש גילוף קישוט קרפט

ILS 48.90

כמות
במלאי

בעל מבנה ומלוטש הצבעים חלקים ומלאים, והקווים חלקים. לא קל לפיצוח, לא קל לעוות. עם סגנון סיני, משמעות ברכה טובה, לשלוח לחברים ועמיתים לעבודה. יכול לשמש עבור בית, סלון, מלון קישוט, את אווירה משפר את כולל בית סגנון. בעל מבנה ומלוטש.הצבעים הם חלק ומלא, והקווים חלקיםלא קל לפיצוח, לא קל לעוותעם סיני סגנון, טוב ברכה משמעות, לשלוח לחברים ועמיתיםיכול לשמש עבור בית, סלון, מלון קישוט, את אווירה משפר את כולל בית סגנוןמפרט : אומנות : עגול גילוף וידני גימורמשתמש : שימוש עצמי אוספים ומתנותחומר : ברושגודל : כ 25*20 אחסוןשל גילופי עץ1. עץ גילוף מלאכת יד לא צריך להיות חשוף לטמפרטורה גבוהה במשך זמן רב. גילוף העץ מפחד מייבוש ויש לשמן אותו באופן קבוע לצורך תחזוקה. עץ גילוף מלאכות צריך לא להיות ממוקם לח (קל תבניות) או מאוד יבש בבית. לא לפוצץ נגד טוייר (קל יבש וסדק)בעונה היבשה בצפון (להפעיל את חימום), מומלץ לא מקום גילופי עץ בחדר עם חימום, וגדול עץ גילוף קישוטי ניתן לבחורלשים כוס מים הפנימי כיסוי של זכוכית כיסוי כדי למנוע את עץ גילוף מהתייבשות וסדק3. עץ התאשור בעל העלים הקטנים יאסו רדוד. אם הוא מלוכלך, אתה יכול לנגב אותו עם מטלית כותנה לחה מעט. לאחר ניגוב, להחיל שמן באופן מיידי לתחזוקה (חייב להיותלא יכול להיכנס מים)חבילה כללה : 1*עץ גילוף קישוטגודל הוא מדידה ידנית, סטייה קלה הוא נורמליהערה : 1.

מאפיינים מוצהרים

Craftsmanship:
round carving and manual finishing
Uses:
self-use collections and gifts
Material:
cypress
Size:
About 25*20cm
Storage of wood carvings:
1. Wood carving crafts should not be exposed to high temperature for a long time. The wood carving is afraid of drying and needs to be oiled regularly for maintenance.:
2. Wood carving crafts should not be placed in damp (easy to molds) or extremely dry indoors. Do not blow against the tuyere (easy to dry and crack):
In the dry season in the north (turn on the heating), it is recommended not to place wood carvings in a room with heating, and large wood carving ornaments can be selected:
Put a glass of water in the inner cover of the glass cover to prevent the wood carving from drying and cracking:
3. The small-leaf boxwood Yasuo is shallow. If it is dirty, you can wipe it with a slightly damp cotton cloth. After wiping, apply oil immediately for maintenance (must be:
can not enter the water):
Package Included:
1*Wood carving decoration:
Size is manual measurement, slight deviation is normal:
Note:
1.Please allow 0-3cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
2.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you! :

מוצרים קשורים