.

.

רפידות רפידות רב תכליתי שטיח PVC, כניסה לאולם כניסה למחשב מחצלת כיסא מסתובב, מגן מחצלת רצפת עץ, כיסוי שולחן

רפידות רפידות רב תכליתי שטיח PVC, כניסה לאולם כניסה למחשב מחצלת כיסא מסתובב, מגן מחצלת רצפת עץ, כיסוי שולחן

ILS 43.60

כמות
במלאי

♦ חומר PVC : חומר PVC 15 מ"מ, אטום למים, רחיץ, הניתן לגמילה, עמיד בשמן, יציב, קשוח, עמיד, מעבה, אנטי-סקרט, עיצוב ללא החלקה. ♦ שימוש רב תכליתי : מחצלת אטומה למים זו יכולה לשמש במקומות שונים, למשל על שולחן האוכל, להגנה על שולחן העבודה שלך, על שולחן הקפה הזכוכית יכולה גם להגביר את החיכוך, או להתפשט על הרצפה כדי להגן על רצפת העץ שלך וכן הלאה ו ♦ ביצועים אטומים למים מעולים : ביצועים מעולים אטומים למים יכולים להגן טוב יותר על הרהיטים, הרצפות, בעיקר ריהוט עץ, להרחיב מאוד את חיי הבית. ♦ קל לחתוך להתאמה : ניתן לשנות בהתאם לצרכים הספציפיים של המשתמשים, כך שצורת הכרית האטום למים זו מתאימה יותר לרהיטים שלך. ♦ הוראות תחזוקה ושימוש : נגב ישירות עם מגבת רטובה, אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי לניקוי כתמים עקשניים, קל לניקוי, אין צורך למחוק. ♦ חומר PVC : חומר PVC 1.5 מ"מ, אטום למים, רחיץ, הניתן לגמילה, עמיד בשמן, יציב, קשוח, עמיד, מעבה, אנטי-סקרט, עיצוב ללא החלקה. ♦ שימוש רב תכליתי : מחצלת אטומה למים זו יכולה לשמש במקומות שונים, למשל על שולחן האוכל, להגנה על שולחן העבודה שלך, על שולחן הקפה הזכוכית יכולה גם להגביר את החיכוך, או להתפשט על הרצפה כדי להגן על רצפת העץ שלך וכן הלאה ו ♦ ביצועים אטומים למים מעולים : ביצועים מעולים אטומים למים יכולים להגן טוב יותר על הרהיטים, הרצפות, בעיקר ריהוט עץ, להרחיב מאוד את חיי הבית. ♦ קל לחתוך להתאמה : ניתן לשנות בהתאם לצרכים הספציפיים של המשתמשים, כך שצורת הכרית האטום למים זו מתאימה יותר לרהיטים שלך. ♦ הוראות תחזוקה ושימוש : נגב ישירות עם מגבת רטובה, אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי לניקוי כתמים עקשניים, קל לניקוי, אין צורך למחוק. ● שטיח שקוף : ניתן להשתמש במגן משטח קשה רב-שימוש זה ליישומים רבים, ולא רק כמזרן כיסא! ● מפרט : - חומר : PVC- צבע : שקוף- עבה : 1.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
PVC
- Color:
Transparent
- Thick:
1.5mm
- Feature:
Waterproof; Non-slip; Anti-hot; Waterproof Oilproof
- Use For:
Home, Hotel, Wedding, Party, Banquet
- Size:
Please check the size table, you can contact us if you need to support customization
● Product Function Details:
★ Easy to Cut to Fit:
This pvc table cover is pliable and easy to trim and can be cut into the size you want.:
★ Simple to Clean:
This waterproof table protector is made of BPA-free, Phthalate-free PVC material, water and oil-resistant, suitable for daily use. Please wipe clear with a dish cloth or spray it with water.:
★ Various Application:
This pvc table cloth can be widely used on any surface, such as:
kitchen, dining room table, office desk, coffee & end table, dresser, vanity table, night stand, countertop etc.
It can also be used for computer desk pad, hard floor chair mat...:
● Package Includes::
- Transparent Carpet × 1 :
● Warm Reminder:
1. Please note that the rolled mat will take some time to flat after unwrapped.:
2. Reminder:
After receiving the goods, open it and put it in a cool and ventilated place. The smell will disappear slowly in a few days.
3. Due to different batches and manual measurement, there may be slight error, thank you for your understanding.:
4. All the above pictures are displayed, and the different display effects may be different. Please refer to the actual product. :

מוצרים קשורים