.

.

ספלי בירה רנבו,,, כוס בירה, עמיד נוח לארוחת ערב, למתנות ארגוניות למתנות שזה עתה נישאו, למסיבות /

ספלי בירה רנבו,,, כוס בירה, עמיד נוח לארוחת ערב, למתנות ארגוניות למתנות שזה עתה נישאו, למסיבות /

ILS 11.96

כמות
במלאי

את ייחודי עיצוב משולב אנכי חריצים, אשר חריץ אחד לשני כאשר החזיק יחד, מניעת את משקפיים מפני החלקה סביב בידיים שלך את ייחודי עיצוב משולב אנכי חריצים, אשר חריץ אחד לשני כאשר החזיק יחד, מניעת את משקפיים מפני החלקה סביב בידיים שלך. עשוי באיכות גבוהה שקוף עבה אקריליק, הם עמיד, הם לא שבב או לשבור מאוד בקלות וישמור שלך בירה קר. זה נועד לעזור לך לשאת ארבע כוסות בירה שונות בבת אחת. אתה יכול לשאת אותו ביד אחת סביב כל החלק התחתון, או להשתמש בשתי הידיים סביב כל היקף המשקפיים. הם גם צרים יותר לכיוון האמצע, מה שמקל עליך לאחוז בהם טוב. זו אחת מכוסות היין המיוחדות ביותר השנה. מתנה מושלמת לחברים שלך או בני משפחה שאוהבים לשתות. זה נועד לעזור לך לשאת ארבע כוסות בירה שונות בבת אחת. אתה יכול לשאת אותו ביד אחת סביב כל החלק התחתון, או להשתמש בשתי הידיים סביב כל היקף המשקפיים. עשוי באיכות גבוהה שקוף עבה אקריליק, הם עמיד, הם לא שבב או לשבור מאוד בקלות וישמור שלך בירה קר. את ייחודי עיצוב משולב אנכי חריצים, אשר חריץ אחד לשני כאשר החזיק יחד, מניעת את משקפיים מפני החלקה סביב בידיים שלך. הם גם צרים יותר לכיוון האמצע, מה שמקל עליך לאחוז בהם טוב. זו אחת מכוסות היין המיוחדות ביותר השנה.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Wine Glass
Material:
Acrylic
Color:
Transparent
Size:
Approx.123x105x75mm/4.84x4.13x2.95in
Weight:
Approx.223g/7.9oz
Use:
You can carry it like you would 1 pint glass with either one hand around the entire bottom, or use both hands around the entire perimeter of the glasses. They then easily come apart once you set them down.
Package List:
4 x Wine Glass:
Note:
1. Please allow 1‑2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים קשורים