.

.

תומאסו ייחודי סכו ם סט עבור 6, 30-חתיכה1810 נירוסטה סכו ם כלי כסף סטים, קלאסי ייחודי עיצוב,

תומאסו ייחודי סכו ם סט עבור 6, 30-חתיכה1810 נירוסטה סכו ם כלי כסף סטים, קלאסי ייחודי עיצוב,

ILS 3.00

כמות
במלאי

-נירוסטה 1810 נירוסטה 18/10, הידועה גם בשם נירוסטה 304, היא נירוסטה מוסמכת בינלאומית בדרגת מזון 18% כרום לעמידות ו-10% ניקל לברק מתמשך, נירוסטה 18/10 אינה קלה לגידול חיידקים, בריאה והיגיינית, עמידה מאוד ובטוחה למדיח כלים. *צורה ייחודית את ייחודי צורת הוא לא רק עיצוב ארגונומי ונוח להחזיק, אבל גם המושך את העין כדי להפוך שלך כלי שולחן להתבלט על שולחן. הרם את הארוחה היומיומית שלך לחוויית אוכל מעודנת. זה גם מאוד מתאים לשימוש יומיומי בבית, בתי מלון, מסעדות, בידור, מסיבות. כולל 6 סכיני ארוחת ערב, 6 מזלגות ארוחת ערב, 6 כפות ארוחת ערב, 6 כפות קינוח 6 מזלגות קינוח בגודל רגיל, מתאים עבור רוב המשפחה, זה סט יכול לענות על שלך יומי אוכל דרישות. *ליטוש מראה*כלי השולחן מאמצים טכנולוגיית ליטוש מראה, קצוות ליטוש המראה חלקים, ואין מקום מחוספס לפגוע בפה. זה מאוד מתאים לאירוח כל מסיבה, חתונה, יום הולדת או אירוע מיוחד. *השירות שלנו 30-יום ערבות החזרה ללא תנאי, אחריות לכל החיים על חומרים. 100% שביעות רצון להבטיח! אם יש לך שאלות, אנא צור קשר עם שירות לקוחות כדי לעזור לך, אנחנו נשיב ולספק פתרונות בתוך 24 שעות. קשיות גבוהה, שיניים חדות, חיתוך בשר קל, חד במשך זמן רב-דק מזלג שיניים, מלוטש עגול, קל מזלג כדי לקחת את מזון, לא לפגוע פה-מוארך ידית עיצוב, מרקם חלק,גורף מזון לא להיות חםהמוצרים שלנו מיוצרים במיוחד כדי לענות על הצרכים של בית ומסחרי קייטרינג שירותים, ויש לי מעולה סגנון וביצועים בבית.

מאפיינים מוצהרים

-Material:
high-grade and safe stainless steel
-Craft:
mirror polishing
-Cleaning:
Hand wash, Dishwasher
-Occasion:
family dinner, friends gathering, banquet, Christmas, wedding, etc.
Instructions for use:
1. Please wash the cutlery set with warm water before using it for the first time to wash away the residue left during the manufacturing process.:
2. Note:
Stainless steel tableware in the process of use, should pay attention to timely cleaning dry, no matter how good stainless steel does not pay attention to maintenance will slowly turn yellow or even rust, especially after contact with lemon such strong acid food, pay attention to timely cleaning

מוצרים קשורים