.

.

5 יחידות עץ מקלות אכילה, נוח יד פשוט ואופנתי ביתי מקלות אכילה, אור משקל נייד מקלות אכילה צבע

5 יחידות עץ מקלות אכילה, נוח יד פשוט ואופנתי ביתי מקלות אכילה, אור משקל נייד מקלות אכילה צבע

ILS 17.99

כמות
במלאי

עדין במרקם : שלנו של עץ מקלות אכילה הוא עדין במרקם, נוח ביד, פשוט ואופנתי, קל במשקל, קל לשימוש ולבצע עשוי עץ חומר : זה של נייד מקלות אכילה הוא עשוי עץ, אשר הוא בטוח, לא רעיל, חזק וללבוש עמיד, לא קל נזק, ויש לו חיי שירות ארוכים. קל משקל וקל לשימוש : שלנו של ביתי מקלות אכילה הוא להפליא בעבודת יד, צבע משלוח, שעווה משלוח, עמיד, יציב, וקל משקל לשימוש. משתמש לשימוש חוזר חומר : זה של לשימוש חוזר מקלות אכילה משתמש לשימוש חוזר חומר, אשר מבטיח כי אלה מקלות אכילה לתת לך חוויה מושלמת. מתנה מושלמת עבור העסק שלך שותפים : זה של מסורתי סיני מקלות אכילה סט הוא מתנה גדולה עבור העסק שלך שותפים, לקוחות, חברים ובני משפחה.קל לנשיאה : שלנו של עץ מקלות אכילה הוא עדין במרקם, נוח ביד, פשוט ואופנתי, קל במשקל, קל לשימוש ולבצע.גבוהה-איכות עץ : זה של נייד מקלות אכילה הוא עשוי באיכות גבוהה עץ, אשר הוא בטוח, שאינו רעיל, חזק וללבוש עמיד, לא קל נזק, ויש לו חיי שירות ארוכים.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : עץ מקלות אכילה סטחומר : מילטיה לורנטי/סנדרס/דלברגיה קוצ ' ינצ ' ינסמשקל : כ.9 אונקיות אורך מקלות אכילה : כ.8 אינץ תיבת מקלות אכילה גודל : כ.9 מלאכת יד : עבודת יד מהגוני טבעי, ללא לכה וללא שעווה, עם נחושת משובצת בחלקו העליון וכתוביישום : בלעדי למשק בית/הענקת מתנות/אנדרטת חנוכת בית/התאמה אישית של עסקיםרשימת חבילה : 5 זוגות מקלות אכילה הערה : 1.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Wooden Chopsticks Set
Material:
Millettia Laurentii/Sanders/Dalbergia cochinchinensis
Weight:
Approx.225g/7.9oz
Chopsticks Length:
Approx. 25cm/9.8in
Chopsticks Box Size:
Approx. 24 x 10cm/9.4 x 3.9in
Craftsmanship:
Handmade from natural mahogany, no lacquer and no wax, with copper inlaid on the top and letteringApplication
Package List:
5 Pairs of Chopsticks:
Note:
1. It is not recommended to boil or scald in boiling water because it will destroy the log structure and cause the natural pigment of the log to out, which will greatly shorten the life of the chopsticks.:
2. For the first use, it is recommended that the surface of the chopsticks will feel rough after the first wash. This is normal. It is recommended to soak in salt water for six hours. As the time of use increases, the chopsticks will become smoother and smoother. :

מוצרים קשורים