.

.

גומי עץ אורז מתקן אורז אחסון מכולות עם מכסה דגנים מתקן השיש אורז ארגון אורז טנק משולב דגנים מתקן

גומי עץ אורז מתקן אורז אחסון מכולות עם מכסה דגנים מתקן השיש אורז ארגון אורז טנק משולב דגנים מתקן

ILS 0.33

כמות
במלאי

זה אורז אחסון מיכל הוא מתאים לאחסון אורז, אגוזים, שעועית, דגנים, חטיפים, מזון לחיות מחמד אתה יכול לשים בקבוקים על מיכל האורז הזה במטבח שלך, מה שיחסוך לך הרבה מקום. *מתקן דגנים בטוח ואיכותי עשוי מעץ גומי 100% . עם חדירות גבוהה, אינך צריך לדאוג לבטיחות החומר. החל עיצוב אחסון עם מכסה כדי להאריך את חיי המדף של מזון. מתקן אורז 22/33 פאונד עם קיבולת גדולה יכול לענות על הצרכים של המשפחה שלך ולהיות אסם המשפחה שלך. אתה יכול לבדוק את כמות האורז שנותרה בכל עת ואז לחדש אותה. *דוושת החלקה כרית כף רגל מונעת החלקה בתחתית מונעת את מוכתם של מיכל האורז במים, ובעלת השפעה טובה בפני לחות. *שירות לאחר מכירה 100% מותג חדש ושירות באיכות גבוהה. אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו בתוך 24 שעות! שביעות רצון הלקוחות היא הפרס הגדול ביותר שלנו. מפרט : - שם מוצר : מיכלי אחסון - חומר : גומי עץ - מיכל תכונות : לחות, איכות הסביבה - קיבולת של אורז : 10 ק ג/22 ק ג, 15 ק ג/33 ק ג - חבילה כוללת : 1 איקס מנפק אורז - גודל : 10 ק ג : 27.3 איקס 33 ס מ/10.9 אינץ (ד איקס ח)15 ק ג : 30.1 אינץ (ד איקס ח) טיפים חמים : - אנחנו רק למכור מכולות אחסון, לא כולל תערוכות אחרות.- בשל שיטות מדידה שונות, זה נורמלי עבור את גודל נתונים כדי יש 1-2 שגיאת סנטימטר.

מאפיינים מוצהרים

- Product Name:
Storage Containers
- Material:
Rubber Wood
- Container Features:
Moisture proof, environmental protection
- Capacity of Rice:
10kg/22lbs, 15kg/33lbs
- Package Includes:
1 x Rice Dispenser
- Size:
10kg:
27.3 x 33cm/10.7 x 12.9inch (D X H)
15kg:
30.4 x 38.5cm/11.9 x 15.1inch (D X H)
★ Warm Tips:
- We only sell storage containers, not including other exhibits.:
- Due to different measurement methods, it is normal for the size data to have 1-2cm error. Please refer to the actual product.:
- Due to factors such as light, monitor and placement angle, the product may produce chromatic aberration, which is subject to the actual product.:
- If you receive the product with broken, please take photos and contact us after receive the parcel. We will response and arrange the second shipping or refund very soon. :

מוצרים קשורים