.

.

גורגקראפט 4 מארז מכסי צנצנת יוגורט מכסי עץ במבוק שמתאימים לצנצנות יוגורט עוגיות זכוכית מכסי אחסון עם כרית סיליקון

גורגקראפט 4 מארז מכסי צנצנת יוגורט מכסי עץ במבוק שמתאימים לצנצנות יוגורט עוגיות זכוכית מכסי אחסון עם כרית סיליקון

ILS 7.29

כמות
במלאי

[4 מארז] : מכיל 4 חתיכות של עץ מכסים עבור יוגורט צנצנות, צורה עגולה עם סיליקון רפידות, שפע לשימוש היומיומי שלך [גודל] : מכסה צנצנת עץ עגול : 3.5 על 18 מ"מ), קוטר פנימי : 2. [איכות גבוהה] : מכסה היוגורט עשוי מעץ טבעי, מתכלה וידידותי לסביבה, בטוח ונטול ריח, ויכול לנעול ביעילות את טריות המזון. [קל לניקוי] : מכסה צנצנת העץ העגול קל לניקוי ושימוש חוזר, לא יחליד או יתעוות, וטבעת הסיליקון הנשלפת מתאימה לצנצנת האווי בקלות. [יישום רחב] : תכליתי יוגורט מכסים, כל מכסה מצליפה על בקלות להתאמה מושלמת וקל אחסון עבור כל שלך יבש מוצרים. הם יכולים גם לשמש לאחסון יוגורט, פירות, תבלינים, ברגים ומסמרים, ועוד. מפרט מוצר : חומר : עץ גודל : צנצנת עץ עגולה מכסה : 3.5 על 18 מ"מ), קוטר פנימי : 2. עיצוב ייחודי : 1. מכיל 4 חתיכות של עץ מכסים עבור יוגורט צנצנות, צורה עגולה עם סיליקון רפידות, שפע לשימוש היומיומי שלך. מכסה היוגורט עשוי מעץ טבעי, מתכלה וידידותי לסביבה, בטוח ונטול ריח, ויכול לנעול ביעילות את טריות המזון. מכסה צנצנת העץ העגול קל לניקוי ושימוש חוזר, לא יחליד או יתעוות, וטבעת הסיליקון הנשלפת מתאימה לצנצנת האווי בקלות. תכליתי יוגורט מכסים, כל מכסה מצליפה על בקלות להתאמה מושלמת וקל אחסון עבור כל שלך יבש מוצרים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Wood
Size:
Round wooden jar lid
Unique Design:
1. Contains 4 pieces of wooden lids for yogurt jars, round shape with silicone pads, plenty for your daily use.:
2. The yogurt lid is made of natural wood, which is biodegradable and environmentally friendly, safe and odor-free, and can effectively lock in the freshness of the food.:
3. The round wooden jar lid is easy to clean and reuse, won't rust or deform, and the removable silicone ring fits the oui jar easily.:
4. Versatile yogurt lids, each lid snaps on easily for a perfect fit and easy storage for all your dry goods. They can also be used to store yogurt, fruit, spices, screws and nails, and more. :

מוצרים קשורים