.

.

אשאטה וחלל כיתה סגסוגת גרסה משודרגת אוטומטי דיסק קשיח פתיחת תיקון כלי + חילוץ כלי תיקון ערכות עבור 3.5 אינץ/2.5

אשאטה וחלל כיתה סגסוגת גרסה משודרגת אוטומטי דיסק קשיח פתיחת תיקון כלי + חילוץ כלי תיקון ערכות עבור 3.5 אינץ/2.5

ILS 165.61

כמות
במלאי

הגרסה המשודרגת הוסיפה את פונקציית ההתרה האוטומטית, משחררת ידיים, מה שהופך אותה לפשוטה, מהירה, בטוחה ואמינה לאפשר יותר מהנדסי שחזור נתונים כדי לזהות את מצב של דיסק קשיח בזמן ומאובטח אופן, וחלק ובבטחה נפרד את דיסק קשיח מבנה דיסק קשיח רכיבים. הפעולה פשוטה, קלה לשליטה, אינה פוגעת בדיסק הקשיח ומשפרת את יעילות העבודה. הכלי מגיע בצורה של פלטפורמה מרובת חלקים מודולרית. על בסיס הבסיס, מגש מותקן והשניים מעוגנים בצורה חלקה. כל חלק של המוצר עשוי מסגסוגת כיתה וחלל. במהלך הפעולה, הכלי אינו פוגע בציפוי הפרומגנטי השברירי בדיסק הקשיח ומגן על האחסון הבטוח. מפרט : חומר : מתכת צבע : כסף מצב : 100% מותג חדש יישום : 3.5 אינץ 'דיסק קשיח רגיל רשימת חבילה : 1 איקס 3.5 אינץ' כלי תיקון פתיחת דיסק קשיח 1 איקס 2.5 אינץ ' כלי תיקון פתיחת דיסק קשיח 4 איקס מגש דיסק מגנטי 1 איקס בסיס אבטחה 1 איקס פינצטה 1 איקס זוג כפפה 1 איקס קלטת דו צדדית 1 איקס כלי חילוץ הערה : נקודות פעולה : להפעיל את הדיסק הקשיח המתוקן על פותחן יציב יחסית, לייצב ולאזן, להפחית שגיאות תפעוליות ולשפר את שיעור ההצלחה בשחזור נתונים. הדיסקים בגודל 3.5 אינץ' מאפשרים החלפה והרכבה קלה וקלה של דיסקים בודדים. היתרון הגדול יותר הוא שהפעולה פשוטה, ובעיית הגירוד עקב פעולתו של מפעיל נפתרת.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Metal
Color:
Silver
Condition:
100% Brand New
Application:
3.5inch/2.5inch Normal Hard Disk
Package List:
1 x 3.5inch Hard Disk Opening Repair Tool :
1 x 2.5inch Hard Disk Opening Repair Tool :
4 x Magnetic Disk Tray :
1 x Security Base :
1 x Tweezers :
1 x A Pair of Glove :
1 x Double sided Tape :
1 x Extraction Tool :
Note:
Operation points:
Operate the repaired hard disk on a relatively stable opener, stabilize and balance, reduce operational errors, and improve data recovery success rate. :
The 3.5 inch and 2.5 inch discs allow for easy and easy replacement and assembly of single discs. The greater advantage is that the operation is simple, and the problem of scratching due to the operation of an operator is solved. :

מוצרים קשורים