.

.

רכזת 11-ב-1, תחנת עגינה מיני במהירות גבוהה, פלאג מתאם מסוג אוניברסלי עם 4 יציאות קורא כרטיסים אפור כסוף

רכזת 11-ב-1, תחנת עגינה מיני במהירות גבוהה, פלאג מתאם מסוג אוניברסלי עם 4 יציאות קורא כרטיסים אפור כסוף

ILS 2.33

כמות
במלאי

רכזת 11-ב - 1 : רכזת 11-ב-1 מרובת יציאות זו יכולה להרחיב באופן מיידי את יציאת הסוג-ג לממשקים שימושיים שונים, כולל יציאה תואמת 1, 1 יציאה, 1 יציאת אתרנט, 1 חריץ לכרטיס, 1 חריץ לכרטיס, 1 יציאה, 1 יציאה לטעינה, 2 יציאות 3 זה הוא מכשיר נהדר עבור נסיעה או עבודה בבית. וידאו ברזולוציה גבוהה תצוגה : מובנה תואם ממשק, את יכול לעזור מראה או להרחיב שלך מסך, ולהעביר את וידאו ישירות לטלוויזיה או צג חיצוני. היציאה התואמת למדידה תומכת ברזולוציה גבוהה של עד 4 ק/30 הרץ. מאמץ התרחבות : עם זה רכזת, אתה יכול להתחבר רבים מכשירים שונים רק אחד מתאם, הימנעות תכוף חיבור וניתוק. גבוהה-מהירות העברת נתונים : שמציעה כרטיס קורא עם גבוהה-מהירות, זה רכזת פותר את הבעיה של המחסור של ממשקי מחשב. זה מאפשר מרובה קבצי קריאה באותו זמן, וזה יכול גם כונן את נייד דיסק קשיח כדי להשיג במיוחד מהיר העברת קבצים ללא כל כונן. אוניברסלי תאימות : רב-יציאת יו אס בי סי רכזת עושה העסק שלך יותר יעיל. כדי להתחבר למקרן, או לחבר את הטלפון שלך לדיסק כדי לצפות בסרטים, והוא תומך בהרחבת פונקציות ההפעלה.5 ממ יכול להתחבר לרמקולים ואוזניות. יציאת טעינה מהירה של פ. תומכת בטעינה מהירה של 87 וואט. מפרט : מאמץ התרחבות : עם זה רכזת, אתה יכול להתחבר רבים מכשירים שונים רק אחד מתאם, הימנעות תכוף חיבור וניתוק. גבוהה-מהירות העברת נתונים : שמציעה כרטיס קורא עם גבוהה-מהירות, זה רכזת פותר את הבעיה של המחסור של ממשקי מחשב. זה מאפשר מרובה קבצי קריאה באותו זמן, וזה יכול גם כונן את נייד דיסק קשיח כדי להשיג במיוחד מהיר העברת קבצים ללא כל כונן. וידאו ברזולוציה גבוהה תצוגה : מובנה תואם ממשק, את יכול לעזור מראה או להרחיב שלך מסך, ולהעביר את וידאו ישירות לטלוויזיה או צג חיצוני.

מאפיינים מוצהרים

Effortless Expansion:
With this USB C hub, you can connect many different devices in just one adapter, avoiding frequent plugging and unplugging.
High-Speed Data Transfer:
Featuring TF/SD card reader with high-speed, this USB C hub solves the problem of the scarcity of computer interfaces. It allows multiple files reading at the same time, and it can also drive the mobile hard disk to achieve ultra-fast file transfer without any drive.
High Resolution Video Display:
Built-in HDMI-compatible interface, the USB C can help mirror or expand your screen, and transfer the video directly to a TV or an external monitor. The HDMI-compatible port supports high resolution up to 4K/30Hz.
Universal Compatibility:
Multi-port USB C hub makes your business more efficient. You can use the VGA port to connect to a projector, or connect your phone to a U disk to watch movies, and it supports OTG function expansion. 3.5mm audio jack can connect to speakers and headphones. PD fast charging port supports 87W fast charging. All of these makes it an ideal expansion hub for your full type-C laptops.
Item Name:
USB C Hub
Material:
Aluminium Alloy
Color:
Silver GrayResolution
Features:
Fast Data Transfer, Extend Display, Fast Charging, Convenient
Size:
116mm x 60.8mm x 16.1mm/4.57 x 2.39 x 0.63 (Approx.)
Notes:
Due to the light and screen setting difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
Please allow slight dimension difference due to different manual measurement.:
Package Includes:
1 x USB C Hub:

מוצרים קשורים