.

.

שטיחי רץ נקירים ויניל מגן על רצפת רצפה פלסטיק, לא החלקה על מסדרון מסדרון כניסה כניסה למטבח מטבח ערימה

שטיחי רץ נקירים ויניל מגן על רצפת רצפה פלסטיק, לא החלקה על מסדרון מסדרון כניסה כניסה למטבח מטבח ערימה

ILS 1.67

כמות
במלאי

מגן שטיחים ברור : ויניל לא החלקה, ברור, פלסטיק, מודרני אמריקאי ברור הגנה כבדה : ויניל פלסטיק סמיך ומוצק מגן על שטיח מפני בלאי, נשפכים וסימני נזק אחרים. חתכים לגודל : חתכים בקלות עם מספריים או סכין כלי עזר כדי ליצור גודל בהתאמה אישית שמתאים באופן מושלם לכל חלל. קל לניקוי : אתה רק צריך למחוק אותו עם בד וזה יהיה נקי. שמור על סביבה מקורה בריאה תוך הענקת הרצפה והריהוט שלך את ההגנה הטובה ביותר. שימוש רב תכליתי : מתאים לכניסה, כניסות, מטבח, על ידי כיור המטבח, אזור הכיריים, סלון, חדר אוכל, חדר ילדים, שטיח אולם, שטיח כניסה, סדנה, תחת כיסא משרד מסתובב. מגן שטיחים ברור : ויניל לא החלקה, ברור, פלסטיק, מודרני אמריקאי ברור. הגנה כבדה : ויניל פלסטיק סמיך ומוצק מגן על שטיח מפני בלאי, נשפכים וסימני נזק אחרים. חתכים לגודל : חתכים בקלות עם מספריים או סכין כלי עזר כדי ליצור גודל בהתאמה אישית שמתאים באופן מושלם לכל חלל. קל לניקוי : אתה רק צריך למחוק אותו עם בד וזה יהיה נקי. שמור על סביבה מקורה בריאה תוך הענקת הרצפה והריהוט שלך את ההגנה הטובה ביותר. שימוש רב תכליתי : מתאים לכניסה, כניסות, מטבח, על ידי כיור המטבח, אזור הכיריים, סלון, חדר אוכל, חדר ילדים, שטיח אולם, שטיח כניסה, סדנה, תחת כיסא משרד מסתובב. ✔ מגני שטיחי ערימה נמוכים של ויניל ברורים מאפשרים ליופי וצבע השטיח שמתחת למחצלת להראות, תוך הגנה על השטיח מפני לכלוך, פסולת ולחות, כמו גם הגברת המתיחה והקלת הניקוי.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
PVC + Vinyl
- Pattern (type):
rectangle
- Thickness:
1.5 mm
- Applicable scene:
Kitchen, Stairs, Living Room, Foyer, Bedroom, Office, table other.
- Easy to Clean:
✔ Package content:
1 x rug protector (Accessories such as ornaments in the picture are not included.):
✔ Features::
- These clear runners are designed for where the aesthetics of the environment are important, the flooring should look continuous and the matting should blend into the background. :
- Attractive & Robust:
This is our premium product. It is attractive and robust for use on expensive carpets with heavy foot traffic.
- Depending on the style, these clear vinyl runners are available in a variety of widths and lengths. :
- Chair floor protection, painting table protector, carpet protector, wooden furniture protection for dining room table, screen protection pad, tablecloths.:
✔ Note:
- After receiving the product, there may be a little taste of glue and ventilation outside,Please understand.:
- There may be an error of 1-3 cm due to manual measurement. :

מוצרים קשורים