.

.

זרי דלת הכניסה של Eyhlkm פרחים עם עלים מלאכותי לקיץ בית החווה

זרי דלת הכניסה של Eyhlkm פרחים עם עלים מלאכותי לקיץ בית החווה

ILS 303.19

כמות
במלאי

זר מלאכותי בקיץ בעבודת יד : פרחים גדולים של פרחים, עלווה מלאה, פריחים מפורשמים עם קשת קשת חמודים, מוקפים עלים ירוקים שיא את הזר הזה בכל מקום בו אתם זקוקים למגע של אביב או קיץ. קישוט מושלם : מתאים לדלת הכניסה, קיר, חלון וכו '. המתנה הטובה ביותר : גם בחירה טובה לחגיגת פסטיבלים ורעיונות מתנה למשפחות, חברים וכו '. גדלי זר : זר בקוטר 18 אינץ 'הוא יצירה מדהימה. ניתן לתלות בכל מקום שאתה צריך לקשט וזה תמיד שומר על צורה טבעית חיה, ומעניק לאנשים רגשות רומנטיים אמנותיים. הזר הטוב ביותר לקישוט הבית. קל לשימוש : פשוט תלה אותו על הדלת או הקיר וכו '. זר מלאכותי בקיץ בעבודת יד : פרחים גדולים של פרחים, עלווה מלאה, פריחים מפורשמים עם קשת קשת חמודים, מוקפים עלים ירוקים. שיא את הזר הזה בכל מקום בו אתם זקוקים למגע של אביב או קיץ. קישוט מושלם : מתאים לדלת הכניסה, קיר, חלון וכו '. המתנה הטובה ביותר : גם בחירה טובה לחגיגת פסטיבלים ורעיונות מתנה למשפחות, חברים וכו '. גדלי זר : זר בקוטר 18 אינץ 'הוא יצירה מדהימה. ניתן לתלות בכל מקום שאתה צריך לקשט וזה תמיד שומר על צורה טבעית חיה, ומעניק לאנשים רגשות רומנטיים אמנותיים. הזר הטוב ביותר לקישוט הבית. קל לשימוש : פשוט תלה אותו על הדלת או הקיר וכו '. זר מלאכותי בקיץ בעבודת יד : פרחי פרחים גדולים, עלווה מלאה, פריחה מטושטשת עם קשת קשת חמודים, מוקפת עלים ירוקים. שיא את הזר הזה בכל מקום שאתה זקוק למגע של אביב או קיץ. קישוט מושלם : מתאים לדלת הקדמית, קיר, חלון, חלון, וכו 'המתנה הכי טובה : גם בחירה טובה לפסטיבלים חגיגה ומתנה רעיונות למשפחות, חברים וכו'.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plastic
Color:
Blue Yellow
Size:
45cm/17.72inch
Package Includes:
1 Piece Wreath.:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your:
Due to different lighting and shooting conditions, the color of the image may differ from the actual product. Please refer to the actual product. :

מוצרים קשורים