.

.

מתלה מטריית MFLASMF, מחזיק מטרייה מקורה מעמד עם מגש טפטוף נשלף, מארגן כניסה חופשי לעמידה למטרייה/קנים/מקלות

מתלה מטריית MFLASMF, מחזיק מטרייה מקורה מעמד עם מגש טפטוף נשלף, מארגן כניסה חופשי לעמידה למטרייה/קנים/מקלות

ILS 1.67

כמות
במלאי

חומר באיכות גבוהה : עשוי מבניית מתכת עמידה ועבודה משובחת הופך את סל מחזיקי המטריה לחזקה ועמידה מבלי להפיץ אותו מסגרת המתכת עם ציפוי עמיד בפני חלודה מציעה יציבות גבוהה למניעת מחזיק המטרייה לקבל חלודה. עבודות משובחות : עיצוב חלול-אאוט יכול לשמור על אוורור טוב, לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על נקייה בבית או במשרד בימים גשומים. בתחתית, ישנן רפידות נגד החלקה המשמשות להגנה על הרצפה. מקומות רלוונטיים : בגלל העיצוב הנצחי שלו, ניתן למקם מחזיק זה בכניסה או דלת של כל בית, משרד, מלון וכן הלאה ויתאים לכל עיצוב. מגש טפטוף : מונע שפיכות ודליפה לרצפה או לשטיחים כדי להגן על כל סוג של רצפה מפני מים. גודל : 50 ס"מ / 19. חומר באיכות גבוהה : עשוי מבניית מתכת עמידה ועבודה משובחת הופך את סל מחזיקי המטריה לחזקה ועמידה מבלי להפיץ אותו. מסגרת המתכת עם ציפוי עמיד בפני חלודה מציעה יציבות גבוהה למניעת מחזיק המטרייה לקבל חלודה. עבודות משובחות : עיצוב חלול-אאוט יכול לשמור על אוורור טוב, לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על נקייה בבית או במשרד בימים גשומים. בתחתית, ישנן רפידות נגד החלקה המשמשות להגנה על הרצפה. מקומות רלוונטיים : בגלל העיצוב הנצחי שלו, ניתן למקם מחזיק זה בכניסה או דלת של כל בית, משרד, מלון וכן הלאה ויתאים לכל עיצוב. מגש טפטוף : מונע שפיכות ודליפה לרצפה או לשטיחים כדי להגן על כל סוג של רצפה מפני מים. גודל : 50 ס"מ / 19. תיאור מוצר : מעמד מטרייה מעשי לתפוס עיניים, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם יורד, או שמשפחתך תזרוק את המטריות הרטובות בכל מקום כאשר חזרו הביתה בחוץ, עמדת המטריה הזו תחמיא בקלות סוגים רבים של סוגים רבים של סוגים רבים צבעי עיצוב וחדר.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Metal
Colour:
Black, White
Size:
50cm / 19.7 X 20cm / 7.9X 20cm / 7.9
Weight:
3kg / 6.6lb
Product Features:
You can put dry and wet umbrellas, walking sticks and wall paper etc. in it, and it also can act as a piece of decoration.:
Packaging:
Umbrella Stand X 1:
Notice:
★ 1. The product size is purely manual measurement and there is an error of 1-2cm.It is a normal phenomenon.:
★ 2. Decorative items shown in product photos are not included.:
★ 3. Please be reminded that due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
★ 4. Delivery date is 10-20 days, return range is 30 days.If any problem, please contact us proptly.:
★ 5. 100% Money Back Guarantee:
If you have any problem of our product, feel free to contact us anytime for a full refund or a replacement ([email protected])
★Due to some factors such as the parameters of the shooting technology and the light display, there will be slight color difference, please understand the actual product!:
★If you have any questions, please feel free to contact us via email, we are always ready to serve you!:
★The warranty period of our products is 30 days after the buyer signs for receipt. Products exceeding 30 days will not be returned or refunded! :

מוצרים קשורים