.

.

בולם זעזועים באביב של ארמוקס סטרוט, 220 ממ כפול הידראולי קדמי בולם זעזוע קדמי שמאלה שמאל

בולם זעזועים באביב של ארמוקס סטרוט, 220 ממ כפול הידראולי קדמי בולם זעזוע קדמי שמאלה שמאל

ILS 0.33

כמות
במלאי

נסיעה יציבה : העיצוב המשודרג של בולם זעזועים באביב Strut עוזר להבטיח נסיעה חלקה ומפחית רעש, ומבטיח חווית נסיעה אופטימלית עבורך ביצועים : בולם זעזועים באביב סטרוט מאמצת סגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה ומעיינות בעלי ביצועים גבוהים, והעיצוב הידראולי הכפול מבטיח את היציבות והעמידות הכללית של בולם הזעזועים. הוכחת חלודה : פני השטח של בולם זעזועים במעיין האביב נוקטים טכנולוגיית ריסוס, שיכולה לשפר ביעילות את היכולת האנטי- RUST ולהבטיח את השימוש שלה לטווח הארוך בסביבות קשות. פונקציה : בולם זעזועים קדמי הידראולי יכול להפחית את טלטול גוף האופניים החשמלי, רטט ובליטות כביש לשיפור הטיפול ברכב. מעשי : בולם זעזועים באביב של Strut יש יכולת נשיאה גדולה, שיכולה לענות ביעילות בצרכים שלך, והיא אמינה ומקצועית. נסיעה יציבה : העיצוב המשודרג של בולם זעזועים באביב Strut עוזר להבטיח נסיעה חלקה ומפחית רעש, ומבטיח חווית נסיעה אופטימלית עבורך. ביצועים : בולם זעזועים באביב סטרוט מאמצת סגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה ומעיינות בעלי ביצועים גבוהים, והעיצוב הידראולי הכפול מבטיח את היציבות והעמידות הכללית של בולם הזעזועים. הוכחת חלודה : פני השטח של בולם זעזועים במעיין האביב נוקטים טכנולוגיית ריסוס, שיכולה לשפר ביעילות את היכולת האנטי- RUST ולהבטיח את השימוש שלה לטווח הארוך בסביבות קשות. פונקציה : בולם זעזועים קדמי הידראולי יכול להפחית את טלטול גוף האופניים החשמלי, רטט ובליטות כביש לשיפור הטיפול ברכב.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Hydraulic Front Shock Absorber
Material:
Aluminum alloy
Shock Absorption Length:
Approx
Thread Size:
M12
Threaded Hole Diameter:
Approx
Fixed Hole Distance:
Approx
Installation Position:
Front left and front right
Application:
Replace the original damaged and old parts, better shock absorption performance applied to your car, effectively improve the overall driving comfort.
Suitable for Electric Scooter Electric Bicycle:
Packing list:
2 xHydraulic Front Shock Absorber:
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים קשורים