.

.

סוללה הפעלת לוח, סוללה טעינת הפעלת לוח, מהיר נייד אוניברסלי טלפון תיקון סוללה הפעלה, כללי שימוש סוללה מטענים

סוללה הפעלת לוח, סוללה טעינת הפעלת לוח, מהיר נייד אוניברסלי טלפון תיקון סוללה הפעלה, כללי שימוש סוללה מטענים

ILS 20.43

כמות
במלאי

הנוכחי מתח בזמן אמת ניטור : במדויק לפקח על אמת זמן פלט מתח וזרם ערך של הופעל לוח, ולפקח על אין עומס מתח של יו אס בי אספקת חשמל ציוד יכול לשמש עם שקט נפשי.2 וולט : עומס יתר על הגנת מתח תפוקה יציבה, תא הגנה מרובה יעיל יותר. אינטליגנטי זיהוי : יצרנים שונים של סוללה חיובי ושלילי קטבים הם שונים, אספקת החשמל הוא ההפך, אינטליגנטי זיהוי הופך את השימוש בטוח יותר. טעינת פלט רב יציאת : עם סוג‑ג ,יו אס בי, עבור תנין קליפ שלוש יציאות, על פי צריך להשתמש. לענות על צרכי השונים שלך. דגם מוצר ישים : סדרת איי‑פי 5-13 ,לדגמי אנדרואיד 5 גרם/5 שניות/6/6 יחידות/7/7 יחידות/8/8 יחידות/11/11 יחידות/11 יחידות. 12/12 דקות/12 פרו/12 פרו עבור מקס/13/13 מיני/13 פרו/13 פרו עבור מקס. מפרט : סוג פריט : סוללה הפעלת לוחחומר : מחשבכיצד להשתמש : צעדים כדי לעקוב1. כוח על סוללה זיהוי לוח באמצעות סוג - ג או עבור תנין קליפ (יו אס בי הוא רק משמש עבור פלט). הכנס את סוללה מחבר של עבור יוס סדרה, למצוא את המתאים סוללה מחזיק של עבור אנדרואיד סדרת על פי מסומן דגם, וכפתור זה לשימוש3. לחץ על מפתח הפעלה כפתור כדי להפעיל ולעבור אוטומטי טעינה מהירה4. באופן אוטומטי כיבוי כאשר הסוללה טעונה במלואה. נכבה אוטומטית כאשר הסוללה טעונה במלואהרשימת חבילה : 1 לוח הפעלת סוללההערה : שים לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודא שלא אכפת לך לפני ההזמנה.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Battery Activation Board
Material:
PCB
How to Use:
Steps to follow:
1. Power on the battery detection board using Type‑C or for crocodile clip (USB is only used for output).:
2. Insert the Battery connector of for IOS series, find the corresponding battery holder of for Android series according to the marked model, and button it for use:
3. Click the key activation button to activate and switch to automatic quick charging:
4. Automatically shuts down when the battery is fully charged. Automatically shuts down when the battery is fully charged:
Package List:
1 x Battery Activation Board:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מוצרים קשורים