.

.

סימווה מראת איפור מראת איפור, רטרו אירופאי דו צדדי שולחן עבודה מראה, יצירתי נסיכת מראת איפור מתקפל מראת איפור

סימווה מראת איפור מראת איפור, רטרו אירופאי דו צדדי שולחן עבודה מראה, יצירתי נסיכת מראת איפור מתקפל מראת איפור

ILS 1.33

כמות
במלאי

* איפור מראה זה יהירות מראה הוא מתאים לכל ריהוט ואבזרים טובים לקישוט רהיטים אנו מבטיחים כי אתה כמו זה מראה. * חומר : אבץ סגסוגת,כסף.גודל : 11*35 סנטימטר. * החומר העיקרי של איפור מראה הוא עשוי גבוהה-אבץ סגסוגת, אין חלודה ולא דהייה, המראה הוא עשוי בהבחנה גבוהה כסף מראה, את פני השטח של מסגרת הוא יד - צבוע, הביצוע מעולה, ואת יוקרה הוא מלא של יופי. * יש סוגר בחלק האחורי של המראה, אשר יכול להיות מותאם בזווית מסוימת. במקביל, ניתן להסיר את הלוח האחורי כדי להקל על החלפת משטח המראה. אידיאלי עבור איפור יהירות, חדר שינה, סלון, חדר אמבטיה, משרד ותכשיטים חנויות. שני הצדדים אפקט הם אידיאלי עבור כולם החלת איפור, לובש עדשות מגע גבות צביטה, גילוח, שיער סטיילינג, פנים טיפול או החלת מסקרה.מוצר תיאור * מוצר תיאור * נהדר באיכות משלוח עומד מראה אידיאלי עבור גילוח או החלת איפור. באופן מלא מתכוונן לעמדה כדי להבטיח את הטוב ביותר האפשרי השתקפות בכל תנאי תאורהמפרט : שם מוצר : שולחן עבודה כפול מראהמסגרת חומר : מתכתמראה חומר : כסףמראה גודל : 11* 16 סמסגנון כולל : 11*35 סמסגנון : אירופיסוג מוצר : אישי כביסה/ניקוי/ טיפולאם להביא : אין אוראירועים ישימים : סלון,חדר שינה,חדר אמבטיה, חדר הלבשה, סלון יופי,וכו'.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Desktop Double MirrorFrame material
If you have any questions about this product, please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Please feel free to contact us if there any issue when you receiving or using the magnifying makeup mirror and we will get back to you within 24 hours. :

מוצרים קשורים