.

.

מראה איפור מתקפל זהב 3x מראה מואר מואר, מראה יהירות מוארת, מראה גילוח מוארת ניידת 360 ° מסתובבת לחדר אמבטיה

מראה איפור מתקפל זהב 3x מראה מואר מואר, מראה יהירות מוארת, מראה גילוח מוארת ניידת 360 ° מסתובבת לחדר אמבטיה

ILS 130.25

כמות
במלאי

מראות איפור ◆ מראה גדולה בגודל 8 אינץ 'וצד כפול 1x / 3x : מראה איפור קיר 8 אינץ', נוף לזווית רחבה, גודל מושלם ופרופורציות. למראה צד כפול, צד אחד הוא מראה סטנדרטית והצד השני הוא מראה מגדלת 3x שיכולה לאפשר לך לראות בבירור את תווי הפנים שלך. ◆ LED : נורות LED ON/כיבוי נשלט על ידי המתג. מראה ההבלות שלנו בנויה באור LED, בהירות גבוהה ובהאורות טבעיים לחיים ארוכים במיוחד, ומאפשרים לך איפור באזורים האפלים או המוארים בצורה גרועה. ◆ עיצוב מסתובב 360 מעלות : ניתן לתקן את מראה האיפור בכל זווית שלך כמוך, מה שמקל על השימוש באנשים מכל הגבהים. ◆ מראה מתקפלת : גימור זהב, חסר חלודה, אנטי -קורוזיבי, חלק בהיר ועמיד עם תחושה אסתטית, זרוע גמישה יכולה להרחבה כאשר היא לא בשימוש, ניתן לקפל אותה על הקיר שזרועו הרחבה אידיאלית לחדרים עם שטח מוגבל. ◆ מראה גדולה בגודל 8 אינץ 'וצד כפול 1x / 3x : מראה איפור קיר 8 אינץ', נוף לזווית רחבה, גודל מושלם ופרופורציות. למראה צד כפול, צד אחד הוא מראה סטנדרטית והצד השני הוא מראה מגדלת 3x שיכולה לאפשר לך לראות בבירור את תווי הפנים שלך. ◆ LED : נורות LED ON/כיבוי נשלט על ידי המתג. מראה ההבלות שלנו בנויה באור LED, בהירות גבוהה ובהאורות טבעיים לחיים ארוכים במיוחד, ומאפשרים לך איפור באזורים האפלים או המוארים בצורה גרועה. ◆ עיצוב מסתובב 360 מעלות : ניתן לתקן את מראה האיפור בכל זווית שלך כמוך, מה שמקל על השימוש באנשים מכל הגבהים. ◆ מראה מתקפלת : גימור זהב, חסר חלודה, אנטי -קורוזיבי, חלק בהיר ועמיד עם תחושה אסתטית, זרוע גמישה יכולה להרחבה כאשר היא לא בשימוש, ניתן לקפל אותה על הקיר שזרועו הרחבה אידיאלית לחדרים עם שטח מוגבל.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Makeup mirror
Material:
Brass+stainless steel + glass
Mirror Size:
8 inch
Finish:
Gold
Installation:
Wall mounted
Features:
- Foldable, 360-degree rotation:
- HD mirror, 3x magnification on the back:
- LED lighting, even light distribution:
- Waterproof and moisture proof:
- Easy to clean:
- High quality base bracket:
- Applicable place:
Bathroom, Bedroom, Dressing room, Salon
Package Includes:
1 x LED makeup mirror (Battery is not included):
1 x Pack of fixing screws:
Warm Tips:
★ Please do not hang heavy stuff on the swivel arm to avoid damage:
★ Since the size is measured manually, there is a certain error. Please refer to the actual product:
★ The picture is the actual product. However, slight chromatic aberrations may occur due to different lighting and display settings. Please understand and thank you very much.:
★ If you want to order large orders, mixed orders or multiple items, please feel free to contact us so that we can provide you with product discounts. :

מוצרים קשורים