.

.

סולם טלסקופי של 5 מ '/6.2m/7m/8m עם סרגל ייצוג של סר

סולם טלסקופי של 5 מ '/6.2m/7m/8m עם סרגל ייצוג של סר

ILS 46.30

כמות
במלאי

【ווים נשלפים】 : לשיפור האבטחה , עיצבנו ווים בחלקו העליון שהופכים את הסולם ליציב ובטוח יותר בעת השימוש בו רוחב ווים : 30 ס"מ/11. 【אלומיניום】 : הסולמות העשויים מאלומיניום עמיד , וחלקים הם פלסטיקה הנדסית לשיפור יכולת העומס , יציבות , התנגדות להזדקנות ומרחיבה את חיי השירות. טען 150 ק"ג/330 קילוגרמים. 【קל להפעלה】 : המנעולים העצמאיים מאפשרים למשתמשים להתאים את גובהו של סולם זה לדרישות ספציפיות עם תפסים שקופיות פנימה , מתאים לצרכים רבים ושונים של גבהים. 【סרגל המייצב】 : מוט המייצב וכריות ללא החלקה משפרות את היציבות של הסולם , הגדל את החיכוך כשהקרקע מבטלת את הדאגה שלך להתנודד בעת השימוש בסולם. 【סולם הרחבה נייד】 : נהדר לקבלנים , ציירים , גגות , בעלי בתים , Diyers , תושבי עירוניים , משרות פנים וחוץ , וכו '. כאשר משתמשים בו. רוחב ווים : 30 ס"מ/11. 【אלומיניום】 : הסולמות העשויים מאלומיניום עמיד , וחלקים הם פלסטיקה הנדסית לשיפור יכולת העומס , יציבות , התנגדות להזדקנות ומרחיבה את חיי השירות. טען 150 ק"ג/330 קילוגרמים. 【קל להפעלה】 : המנעולים העצמאיים מאפשרים למשתמשים להתאים את גובהו של סולם זה לדרישות ספציפיות עם תפסים שקופיות פנימה , מתאים לצרכים רבים ושונים של גבהים. 【סרגל המייצב】 : מוט המייצב וכריות ללא החלקה משפרות את היציבות של הסולם , הגדל את החיכוך כשהקרקע מבטלת את הדאגה שלך להתנודד בעת השימוש בסולם. 【סולם הרחבה נייד】 : נהדר עבור קבלנים , ציירים , גגות , בעלי בתים , Diyers , תושבים עירוניים , משרות פנים וחוץ , וכו '. תיאור המוצר : סולם הניתן להרחבה עמיד קל משקל מעוצב עם בטיחות בחשבון. לא ספיגה לא בוטה! כרית הרגל ללא החלקה מבטיחה את בטיחותך במהלך השימוש. אנו מחויבים לספק ללקוחות מוצרים איכותיים , אם יש לך שאלות , תוכל ליצור קשר ישיר שלנו , אנו נספק לך הנחיות מיוחדות למשך 24 שעות.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Aluminum
Max Load:
150kg / 330lbs.
Size:
4.6m(15ft) , 5m(16.5ft) , 5.4m(17.7ft) , 5.8m(19ft) , 6.2m(20ft) , 6.6m(21.6ft) , 7m(23ft) , 8m(26.2ft)
Features:
Made of aluminium alloy, stable and durable. Portable and convenient for storing.:
The aluminum tubes overlap and lengthen, the lengther the overlap, the stronger, the overlap of each aluminum tube is 20cm/7.9in.:
Heavy-duty carrying strap ensures the ladder stay closed in compact areas in the shed, garage, etc.:
Compact size in collapsed condition, save more space.It‘s really lightweight and easy to carry.:
Package Included:
1 x Telescoping Ladder:
Tips:
Do not put your hands or fingers between the rungs while retracting to avoid pinching.:
One-Make sure that the safety catch on both sides of each step are locked firmly before you can climb the ladder.:
The use of different heights must be fully opened on the top, and kept in the contracted state below (It cannot be used if the middle part is opened or closed or cannot be pulled in place):
Light photography and different display may cause the color of the objects in the photo to be different from the real ones. :

מוצרים קשורים