.

.

שולחן מסור דחיפת מקל מקל דחיפה למסור שולחן ABS בטיחות אדומה מסור עץ אדום מקל דחיפה לשולחן נגרות

שולחן מסור דחיפת מקל מקל דחיפה למסור שולחן ABS בטיחות אדומה מסור עץ אדום מקל דחיפה לשולחן נגרות

ILS 2.00

כמות
במלאי

שולחן מסור דחיפה מספק שליטה נוספת לחתיכות צרות עם תמיכה ממקל הדחיפה המעשי בלוק דחיפה למדריכי עיבוד עץ בעץ תוך כדי ניסור וחיתוך, בטוח ונוח להריץ מלאי על שולחן הנתב, מעצב, מסור שולחן או שולחנות. שולחן מסור דחיפה מקל הכולל עיצוב ידית ארגונומי ויעיל המספק אחיזה נוחה ויציבה לאורך כל תהליך החיתוך. דחף מקל יציב במוצק ABS בניית גוף עמידות. צבע אדום להראות מוגברת של מקל הדחיפה במהלך השימוש. דחיפה לחסימה לעיבוד עץ שומרת על ביטחון ידיים ואצבעות ומונעת קיקבקים, ומבטיחה את הבטיחות וההגנה של עובדי עץ מקצועיים ותחביב. שולחן מסור דחיפה מספק שליטה נוספת לחתיכות צרות עם תמיכה ממקל הדחיפה המעשי. בלוק דחיפה למדריכי עיבוד עץ בעץ תוך כדי ניסור וחיתוך, בטוח ונוח להריץ מלאי על שולחן הנתב, מעצב, מסור שולחן או שולחנות. שולחן מסור דחיפה מקל הכולל עיצוב ידית ארגונומי ויעיל המספק אחיזה נוחה ויציבה לאורך כל תהליך החיתוך. דחף מקל יציב במוצק ABS בניית גוף עמידות. צבע אדום להראות מוגברת של מקל הדחיפה במהלך השימוש. דחיפה לחסימה לעיבוד עץ שומרת על ביטחון ידיים ואצבעות ומונעת קיקבקים, ומבטיחה את הבטיחות וההגנה של עובדי עץ מקצועיים ותחביב. בניית גוף ABS מוצקה יציבה לעמידות. צבע אדום להראות מוגברת של מקל הדחיפה במהלך השימוש . הכולל עיצוב ידית ארגונומי ויעיל המספק אחיזה נוחה ויציבה לאורך כל תהליך החיתוך . מספק שליטה נוספת לחתיכות צרות עם תמיכה ממקל הדחיפה המעשי. מדריכים עץ תוך כדי ניסור וחיתוך, בטוח ונוח להריץ מלאי על שולחן הנתב, מעצב, מסור שולחן או JOINTER. שומר על ביטחון הידיים והאצבעות שלך ומונע את קיקבקים, ומבטיח את הבטיחות והגנה של עובדי עץ מקצועיים ותחביב.

מאפיינים מוצהרים

Features:
Sturdy solid ABS body construction for durability. Red color for increased visibility of push stick during use.:
Featuring an ergonomic and effective handle-design that provides a comfortable and steady grip throughout the cutting process.:
Provides additional control for narrow pieces with support from the practical push stick.:
Guides wood while sawing and cutting, safe and convenient to run stock on router table, shaper, table saw, or jointer.:
Keeps your hands and fingers safe and prevents kickbacks, ensuring the safety and protection of professional and hobby woodworkers.:
Specifications:
Material:
ABS
Color:
Red
Product dimension(length*width*height):
42*7*1cm / 16.5*2.8*0.4in
Weight:
Approx. 135g / 4.8oz
Package list:
1 * Push Stick:
Note:
1. Only push sticks included, no other stuff.:
2. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים קשורים